/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
dcsabesz 428715 2008. február 4. 15:24
Válasz erre
Természetesen Bismarck-ot akartam írni.
dcsabesz 428714 2008. február 4. 15:23
Válasz erre
ChevyG

Ezt általánosan mondod vagy csak a Bismarc-ra?
ChevyG 428713 2008. február 4. 15:16
Válasz erre
350ben a revell a jobb (legjobb) (Varjúbánál kb 15eft, amúgy boltba 17(?))

700ban, pedig inkább a Dragon termékét ajánlom!

üdv
dcsabesz 428712 2008. február 4. 14:01
Válasz erre
Hali!

Szertnék építeni egy Bismarcot már rég óta. A két eshetőség amin gondolkoztam az Academy 350 vagy egy Trumpeter 700. Melyiket ajánlanátok. Kidolgozás, építhetőség. Melyikből lehet szebbet kihozni. Persze elméletileg a 350-es részletesebb kell, hogy legyen.
Ltg. 428710 2008. február 4. 11:37
Válasz erre
Szia bigboy!

Reggel megint próbálkoztam magánban és most nem verte vissza a szerver!Két e-mail is adtam, a munkahelyit ("napközbeni"), meg az otthonit is. Mekkora az álomány? Azt hiszem 3 megás a fiókméret!

Nálam is az egész család átesett valami "inluenza szerű képződményen".
Jobbulást neked!

üdv, LS
bigboy 428709 2008. február 4. 09:22
Válasz erre
LS nem tudok belépni a magánodba.pedig szivesen elküldeném a kért infókat .egy kis csuszás lessz benne az infulenza az ágyba kényszerített.
Szabi 428708 2008. február 4. 07:19
Válasz erre
Mr. Dánia!
Külön gratulálok a kis XXIII-as hoz! Nekem nagyon bejön, de látom a zsűrinek is.

A Fletcher is igéretes, de tévedés azt hinni hogy ha egy hajó picike, akkor attól hamarabb is kész lesz. Kérdezd meg Jeff Lint a "picike" hajókról.(vagy Pék Gyurit). Egy 350-es hajót is össze lehet "dobni" 2 hónap alatt és 2 év alatt is. De nem mindig az idő a lényeg, ha nem a minőség. A minőséghez viszont idő kell! Ez itt a paradokszon.
Szóval ne kapkod öszze mert picike.
Narn 428707 2008. február 4. 01:46
Válasz erre
IMG_1394
IMG_1394
IMG_1395
IMG_1395
IMG_1397
IMG_1397

Köszi! Igyekszem :)

Hétvégén nekiláttam a Fletcher-nek. Jó picike, de nem baj, legalább hamrabb kész lesz :) Egy pár apróságot feljavítottam, de nem esem túlzásba. Felkerültek az első korlátok is.
Mty 428706 2008. február 1. 16:42
Válasz erre
Narn jól néz ki a modelled!
Narn 428705 2008. február 1. 14:02
Válasz erre
2nd_XXIII
2nd_XXIII

Most csak ez van kéznél, de megígértem, hogy elkészül majd a cikk is az építésről és abban lesz több is.
ChevyG 428704 2008. február 1. 10:24
Válasz erre
Szia!

küldenél a XXIII-osodról képeket?
Emilre v ide is rakhatod.

Köszi
üdv
Narn 428703 2008. február 1. 10:22
Válasz erre
Köszi. Most hétvégén neki is állok. Remélhetőleg nem rontom el.
Simi 428702 2008. január 31. 16:27
Válasz erre
Általánosságban azt lehet mondani, hogy közvetlenűl a festés előtt kell felragasztani a maratást, tehát az esetleges csiszolások és egyéb megmunkálások után. A korlátot is festés előtt szoktam felragasztani a felépítményekere, viszont a fedélzeti korlátokat a legvégén, lefestett állapotban. Az a lényeg, hogy logikusan végiggondolod az egész munkamenetet és eldöntöd, hogy mit mikor érdemes felragasztani.
bigboy 428701 2008. január 31. 15:35
Válasz erre
Szevasz akkor tedd mégegyszer,vagy csörencs meg,vissza hivlak.ok LS?
Narn 428700 2008. január 31. 15:08
Válasz erre
Ma megérkezett a WEM-től a Fletcher maratása, sajnos az Independencé nem volt ott, majd később küldik.
A lényeg, hogy szükségem lenne tanácsokra, hogy miképpen járjak el. Festés előtt vagy után kell felragasztani a martást esetleg valami más praktika, amire figyelni kell ?
Olyan iszonyat finom néhol a maratás, hogy már előre fosok tőle :)
Szabi 428699 2008. január 31. 10:26
Válasz erre
Narn!
A damilt hogyan festetted feketére? (Ha jól látom)
Mutatnál képet a DAS és a Vallejo vizről. Akár a dobozában, akár kiszedve. Van már "mintád", hogy hogyan csináld a vizet?
Narn 428698 2008. január 31. 10:04
Válasz erre
Szabi!
Kérdésekre a válaszok:
Kötélzethez damilt használtam, mert nem volt kéznél megfelelő vastagságú drót.
Vízhez vettem DAS szerű anyagot, amivel meg tudom mintázni a tengert, óceánt és erre jön majd rá a Vallejo víz. Ebből az átlátszót vettem meg.
Narn 428697 2008. január 31. 10:00
Válasz erre
Sajnos a nem megfelelő világitas stb miatt ilyen beégett kissé. Túl nagy energiát nem akartam ebbe fektetni, ezt csak próbának szántam, hogy úgymond bevezessem magam a hajóépítés rejtekeibe. Ez a makett volt beáldozható, mert ebből már van újabb a Trumpinak köszönhetően.
gluer 428696 2008. január 31. 09:30
Válasz erre
sziasztok
a Trumpeter idei katalógusában beharangozott 1:350-es hajókról ( Kirov, Repulse , Richelieu ) talált már valaki részletesebb infot, képet valahol?
Ltg. 428695 2008. január 31. 07:52
Válasz erre
Varjúbácsi!

Köszönöm az ötletet! Megpróbálom ezt a vonalt is!

bigboy!

Küldtem egy emílt a magáncímedre!

üdv,

LS
Szabi 428694 2008. január 31. 07:03
Válasz erre
Nagyon látványosra sikerült! Gratulálok! Külön tetszik a festése (fakítás,koszolás, befolyatás). A kötélzetet miből csináltad? Ha tényleg az első hajód akkor csak így tovább. Örültem volna, ha az én elsőm is ilyenre sikerül. Kötözködésként kérdezem hogy a fedélzet fa boritása csak a fotó miatt tünik ilyen homogének? Olyan mint egy barna linoleummal lenne beborítva. Szerintem még javítható.
Narn 428693 2008. január 31. 02:20
Válasz erre
IMG_1385
IMG_1385
IMG_1389
IMG_1389
IMG_1390
IMG_1390
IMG_1392
IMG_1392

Itt vannak a képek. Sajnos csak fekete kartonom volt így sokminden nem látszik az árbócokból és antennákból, de ha majd lesz világosabb papírom, akkor majd lefényképezem úgy is.
Szabi 428692 2008. január 30. 20:49
Válasz erre
Narn!
Megkérdezhetem hogy milyen anyagokból szeretnéd a vizet csinálni? És lesznek hullámok a hajó körül vagy csak "álldogálni" fog szélcsendben?
Varjúbácsi 428691 2008. január 30. 18:24
Válasz erre
Ltg!
Vedd fel a kapcsolatot Kovács Péterrel www.nostalgianavy.hu/wmagyar.htm. Ő lehet hogy tud segíteni.
Varjú bácsi
bigboy 428690 2008. január 30. 16:44
Válasz erre
Szevasz csak két nézeti rajzaim vannak.Novarra.Breslau.Helgoland.valaminta Moltke az osztály másik hajoja volt a Geboen.Könyvben van digitalizálni kell. A hétvégén talán meg birom oldani.De hogy gondolod hogy kapod meg semmi elérhetöséget nem adsz meg igy egy kicsit nehéz lessz.Minden rajz mellet van egy fénkép is.
Ltg. 428689 2008. január 30. 16:16
Válasz erre
Sziasztok!

Nagyon keresem az SMS Geoben, SMS Breslau és a kuk-s SMS Novara (Helgoland,Saida)hsználható tervrajzait!
Nem tudtok ebben segíteni nekem?

üdv,

LS
Narn 428688 2008. január 30. 14:02
Válasz erre
Elkészült csak nincs róla rendes kép, de ma lefényképezem és felteszem ide. Tervezgettem vizet is, de azt majd később. Megvettem az anyagokat hozzá, márcsak egy jobb alap kellene.
Szabi 428687 2008. január 30. 12:30
Válasz erre
Narn!
Elkészült már a Hoodod, vagy csak én nem láttam?
Narn 428686 2008. január 30. 10:31
Válasz erre
ChevyG!
Sajnos már nem emlékszem, hogy menyi volt, mert Ebayen szoktam vásárolni, ezt meg múlt évben vettem. Itt Dániában az árak nem valami barátságosak, sokkal olcsóbb neten.
lucky 428685 2008. január 29. 20:48
Válasz erre
Wakama 428684 2008. január 29. 20:23
Válasz erre
Azért nem semmi feladat lenne így megcsinálni a hangárfedélzetet. De egyetértek, megtörné a hajó formáját.
Wakama 428683 2008. január 29. 19:48
Válasz erre
Így oké. Ezek szerint nem gond, hogy ez a maratás a Hasegawa-hoz van. Repülőgépeknél ez néha problémát szokott okozni.
Simi 428682 2008. január 29. 14:28
Válasz erre
Persze, gondoltam, hogy nem átlátszóra akarod építeni, de a magam részéről így tudtam beazonosítani. Szép és modern készlet.
Szerintem érdekesek az ilyen feldarabolt, metszett, átlátszóvá tett hajók, de valahogy pont az az igazi hajós karakter vész el vele.
ChevyG 428681 2008. január 29. 14:22
Válasz erre
úgy keresd, hogy essex class (USS ESSEX, 17006)
Wakama 428680 2008. január 29. 14:15
Válasz erre
Szia,

Van ezekhez eduard maratás? Szuper. De nem találtam a csehek weboldalán.

Üdv
ChevyG 428679 2008. január 29. 13:52
Válasz erre
Szeva!

Ne hagyd ki!

Nekem a Lex van meg Edu maratással, és csudajó! Igen, ebben van az "üveg" fedélzet!

üdv
ChevyG 428678 2008. január 29. 13:47
Válasz erre
A két készlet között csak 1 maratás a külömbség:)
(mergkérdezhetem hol és mennyibe került?

A Fletcherből volt kb 200 darab, tuti találkoztak, sőt, 1 kisérgették 1mást!
Wakama 428677 2008. január 29. 13:28
Válasz erre
Az az. Bár most azt mondom, hogy nem átlátszóra készíteném a fedélzetet. Majd meglátom.
Most a Játék-makett-en 5690Ft-ba kerülnek. Csak azt kell eldöntenem, hogy az Essex-et, a Randolph-ot, vagy a Lexington-t válasszam.
Simi 428676 2008. január 29. 12:58
Válasz erre
Ez az a készlet, ahol a repülőfedélzet opcionálisan lehet átlátszó is? (És akkor persze látható a hangárfedélzet.) Ha igen, akkor az egy nagyon szép kit.
Wakama 428675 2008. január 29. 11:18
Válasz erre
És mi a véleményetek a Dragon 700-as Essex osztályú hordozóiról? Gondolkodom az egyiknek a beszerzésén.
Üdv
Wakama
Narn 428674 2008. január 29. 11:07
Válasz erre
Szép. Nincs nagy különbség köztük, de sajnos már megvan az Independence. Ezért lesz majd az megépítve, remélhetőleg.
Az Independence mellé kerülhet a Fletcher vagy nem sok esélyel portyáztak együtt ? Esetleg a North Carolina (Baltimore) és az Indianapolis közül valamelyik ?
ChevyG 428673 2008. január 29. 10:39
Válasz erre
Bocsi, szövegértéi problémáim adódtak:D

Én a CVL-24 Belleau wood-ot fogom elkezdeni, amint finishbe ér vlamelyik projectem. (még nem szeretzem be)

Ha még neked sincs meg, akkor ajánlom inkább azt a készletet a figyelmedbe, az alábbiak miatt:

Belleau:

www.dragon-models.com/html/7058poster.htm
Indy:

www.dragonmodelsltd.com/html/7054p1.htm

üdv
Narn 428672 2008. január 29. 10:27
Válasz erre
EDE!
Köszi az infókat, ismét tanultam valamit :)
ChevyG!
Melyikről van szó, mármint szerinted melyik Dragon ?

A Fletcher az Tamiya, Independence meg Dragon új készlet.
ChevyG 428671 2008. január 28. 22:30
Válasz erre
hát, az első azutóm 5errel olcsóbb volt:D

Az nem a dragon készlet? (botsi, nem hüjének nézlek, csak kételkedek)

Baráti üdv: Gábor
ChevyG 428670 2008. január 28. 22:22
Válasz erre
Simi 428669 2008. január 28. 20:56
Válasz erre
Néha tolómérőt is használok erre a célra, de mivel nehézkes (nagy darab stb), érdemes sablont használni: pl egy alucsíkot, lehet persze sztirolból is, de az alu azért jobb, mert meg is lehet hajlítani, ha valahova nehezen férnél oda. 1/350-ben ez 3 mm, 1/700-nál pedig a fele, vagyis 1.5 mm széles.
lucky 428668 2008. január 28. 19:57
Válasz erre
Simi!
Mivel méred ki a korlát magasságát?
Tolómérő?
Esetleg vmilyen sablon?
EDE 428667 2008. január 28. 16:09
Válasz erre
ChevyG!

Valahol biztosan félreérthetően fogalmaztam, mert már Hellodebilnek is írnom kellett, hogy azt a bizonyos hajós oldalt nem én készítettem, csak ugyanolyan élvezettel olvastam, mint Ti, ezért ajánlottam! Még csak nem is én fedeztem fel, hanem SImi valamikor karácsony körül.
Azért örülök, hogy tetszik!
Szépen hízik a Matsu!
EDE 428666 2008. január 28. 15:59
Válasz erre
Narn!
Az Independence az nem kísérő..., hanem könnyű... A különbség a kettő között az, hogy míg a könnyűhordozók résztvettek a nagy flotta manővereiben, mert gyorsak (31 cs.) és páncélozottak voltak, addig a kísérők (pl. Sangamon osztály) konvolyokat kísértek, partraszállásokat fedeztek. Sokkal lassabbak (kb 20 cs.) és páncélozatlanok voltak. Meg olcsóbbak.
Csak azért írom, mert rákérdeztél, hogy jól írod e!
Jó kis flottaépítésbe kezdtél, hajrá!
Narn 428665 2008. január 28. 10:57
Válasz erre
Ez a Tamiya 1/700-asa lesz.
Erősen gondolkodtam a 350-esen, de inkább ez lesz.
Viszont rájöttemn, hogy nagy hajót is kell majd csinálnom. Kezemben fogtam a Hasegawa 1/350-es Fuso dobozát és az megfogott, érzetem hogy ilyen nekem kell. Könyedén vissza tudtam tenni a polcra, mert kb 35e ft-os ára meggyőzött, hogy ráér az később is :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.