/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
SImi 425337 2006. augusztus 29. 14:15
Válasz erre
A képek rossz emlékeket idéznek bennem... hát még a középső darabbal mennyi ilyen munkád lesz!!! Különben nagyon klassz lett, ami eddig elkészült. Azt azonban biztos te is észrevetted, hogy a középső és az első fedélzet-darab közt tekintélyes rés tátong... ide - ha szabad javasolnom - egy méretes húzottszálat ragassz be (az lenne a jó, ha jól kidudurodna a résből) és csiszold el, aztán pedig kicsit karcold újra ott a felületet. Bár a pallók osztása - sajnos - pozitív, vagyis kiálló, (Én ezeket feketével szárazecseteltem a végén. )de a karcolással is szépen össze lehet hozni a két darabot. Különben szerintem ne add fel a korlátok elkészítését! Nagyon sokat dob egy hajón! Én kézzel készítettem el a Yamato-m korlátredszerét 3 (!) nap alatt kézzel. (a hajó 2 évig épült.) Ma már sok jóféle maratás létezik, ezekkel viszonylag könnyen megoldhatod ezt a kérdést. És ehhez nem kell profinak lenni, én sem vagyok az. Amit eddig csináltál, nagyon színvonalas, ne add lejjebb!!!
hellodebil 425336 2006. augusztus 29. 13:59
Válasz erre
maszkol?val.JPG méret: 58.7 KB
M?solat - 100_4562.JPG méret: 88 KB
Mindig ámulok bámulok, amikor a munkáidról készitett képeket látom! Gratula mégeccer ezekhez a hajókhoz! Én már többször is emlitettem, h nem vagyok profi - nem vállakozok korlátok és egyéb feljavitások elkészitésére, de szeretném az alap kittet szépen elkésziteni. Biztos ezért sokan fújolhatnak, de nekem az is szép, ha a dobozban lévő makettet elkészitem. Mindenesetre a Musashi kötélzetét szeretném majd megcsinálni, csak nagyon félek, attól h balul sül el vmi... :S
Addig is h lássátok a maszkolósánál mire gondoltam... hát ami a képen lácci, azt kb egy óra alatt ragasztgattam körbe... :D (magamhoz képest a festés utáni eredmény is szép)
SImi 425335 2006. augusztus 29. 13:15
Válasz erre
9a.jpg méret: 268.6 KB
10a.jpg méret: 242.6 KB
DSCN5608.jpg méret: 249.3 KB
Az olajfestékek közt is nagy különbség tud lenni. Pl a Tamiya olajfestékkel festett felületet bármikor - akár fél év múlva is - oldani tudja a higító, de a Humbrolt (és általában a többit nem). Ezt csak azért írom, mert pont a Yamato fedélzetének festésekor erre nagyon ráfaragtam. Én ugyanis a megadott sárgás színre (deck tan) még finoman ráecseteltem két világosbarna árnyalatot jól felhigítva... szóval errősen meglepődtem... végülis akrilra kellett váltanom, és úgy tudtam csak kivitelezni a dolgot. - Szerintem elég a 3 óra várakozási idő, gondolom, nem valami rettentő vastag rétegeket fújtál. Különben elárulom, én egy fújással elintéztem a festést: az a lényeg, hogy jól takarjon. - Én is kb fele-fele arányban szoktam a festékeket higítani. Az alsó rész festése jól sikerült, milyen színt használtál oda? Vagy te is úgy keverted ki? Mellékeltem két képet a kötélzetekről: az első a Yamato kötélzete majdnem teljesen rézdrótból van, ez azért kicsit rizikósabb (könnyen megsérülhet) és nehezebb is a készítés. A másik a Montana-é, viszont rugalmas damilból van, kivéve a két árboc közti állókötélzetet (a jelzőzászlók kötelei is a damilból vannak), mert azok az említett mp3-as rézdrótok.
hellodebil 425334 2006. augusztus 29. 11:47
Válasz erre
Olajos festékkel dolgozom! Épp most végeztem az első réteggel a fedélzet festésén, azt mondták h 6 órát várjak két réteg felvitele közt, de sztem kevesebb lesz max 3 óra, nem hinném h megoldja az alatta lévő réteget, hiszen fújtam, az eleve gyorsabban szárad! Vélemény? :D
Jah és én kb fele fele arányban használok higitót, ill olajos festéket, elárulom h az alját - a vöröset a hajónak egy rétegben fújtam le, sztem igy is jó lett. (régen is igy csináltam)
SImi 425333 2006. augusztus 29. 06:27
Válasz erre
SZia!
Az enamel olajfesték, véletlenűl nem a akril festékekre gondolsz? Különben mindegyiket lehet kapni, mindegyiknek van előnye és hátránya is.
Kötélzet, antenna: én pl a Montana-n rugalmas damilt használtam, ami persze egy kicsit vastag, de szépen több szálra lehet bontani. Én vagy 3 éve vettem Móváron, az idén is láttam a lengyeleknél. Aztán jó még a lycra is, bár szerintem azt jóval cikisebb felilleszteni, mert egy kis gombolyag-szerű az egész. Talán ez nyerhető a harisnyából. Igen ám, de az állókötélzetet nem lehet ezekből csinálni, ami illeszkedik a fekvő kötelekhez, mert behúzza azt. Ide réz drótot ajánlok. Az mp3-asok elromlott fülhallgatójában a vezeték kb 0.05-ös, ez remekül megfelelt nekem. De mondjuk a Musashi 350-es, oda jó a 0.1-es is. Természetesen pillanatragasztót használok. Hogy ne legyen megfolyás, én 0.2-es rézdrót darabkával szoktam odatenni a ragasztócseppet. Ja, és ez már a leg-leg utolsó fázis!
Kopi 425332 2006. augusztus 29. 02:03
Válasz erre
Szia Hellodebil !

Kötélzet, antenna,... stb kialakítására a javaslatom a következő:
Végy egy női harisnyát ( ha barátnőről zsákmányolod még izgalmasabb :-) )
Vágd fel az oldalát csípötől bokáig (csak a harisnyát) szedj ki belőle néhány szálat a kívánt antenna ill kötél vastagságának megfelelően s finoman megfeszítve s megsodorva kész az antenna ill kábel a ragasztáshoz pillanatragasztót kell használni.
Sok sikert! ha kérdésed van irj.
Üdv Kopi
hellodebil 425331 2006. augusztus 28. 23:14
Válasz erre
Erről még nem is hallottam, h sötét lett volna a fedélzet festése! Mindenesetre már elkezdtem fa szinnel, szóval én igy épitem meg, én alapozót azért használok h jobb tapadást érjek el a festéshez. Én vagyok az aki most szembesült azzal h az új festékek (enamel) igencsak megváltoztak (kárukra) - régen sokkalta erősebb védelmet nyújtott a festés, most ha megkarcolom kicsit, annak igencsak nyoma marad, a régi Tirpitzemen bezzeg csak a kalapács fogna :DD
Egyébként a lenti Musashinak h készitették el a kötélzetét? Ezen én is szeretném elkésziteni, de a lehető legegyszerűbb módon... mi a titka, hogy feszes legyen, milyen anyagból va egyáltalán, hol lehet ezt kapni (én nem drótból akarom elkésziteni) milyen ragasztót használnak hozzá, h ne follyon meg stb... tudna vki ebbe nsegiteni? Jah és ezt gondolom akkor készitik el, amikor már teljesen kész a makett - ugye?
ChevyG 425330 2006. augusztus 28. 19:53
Válasz erre
kellene 1 oldal, ahhol csak hajók festései vannak

tud valaki ilyenről?
SImi 425329 2006. augusztus 28. 18:45
Válasz erre
Musashi.jpg méret: 282 KB
musashi-omami.jpg méret: 68.3 KB
musashi-seitaroohki4.jpg méret: 33 KB
musashi-seitaroohki5.jpg méret: 22.9 KB
Őszintén megvallva én még soha nem használtam alapozót... Szerintem akkor éri meg az alkatrészeket lefesteni, ha már kész a beépítésre (pl sorja nélkül), mert különben mégegyszer festheted. A kis dolgokat (hacsak nem fém) nyugodtan lehet festeni ecsettel később is - ne maszkold le. A Musashi festéséhez annyira nem értek. Erről is időnként nagy vita folyik. Vannak, akik szerint pl a fedélzet fekete v. sötétszürke volt az utolsó bevetésen.
ChevyG 425328 2006. augusztus 28. 18:42
Válasz erre
1 revell 570es hajóm van (emlitettem pár sorral lejjeb), és azut mondom soha többet

sok helyen a hellert szidják, pedig mióta vadászok valami 400as felszinit közülük
hellodebil 425327 2006. augusztus 28. 15:14
Válasz erre
Persze! Mostmár a Musashit akarom elkésziteni, de még nagyon messze a vége! Te minden apró elemet lefújsz egyébként alapozóval? Most ezen filózom, mert akkor - ahogy korábban emlitettem - az öntőkereten fújom le a kis részeket, és aztán fogok neki a "fűrészelésnek" és a festésnek... egyébként a Musashi felépitményének a tetején, milyen szinű volt a radar (vagy mifene) mert én fehérnek láttam bizonyos maketteken, festményeken... és a fedélzeten azt a sok csörlőt stb.-t maszkolóval fedjem le? Mert van pár zűrös rész, ami elég horror igy...
Egyébként a Bismarck iránti szenvedélyem régről leledzik, vmikro 10 évesen kaptam életem első hajómakettjét 1:570 Revell Bismarck :D
SImi 425326 2006. augusztus 28. 15:01
Válasz erre
Én a kísértés ellenére is inkább a Musashi-t fejezném be, csak utána állnék neki a Bismarck-nak. Gondolj bele: fél év múlva felkelti az érdeklődésedet egy másik hajó, akkor annak álsz neki? A végén csupa félkész hajóid lesznek...
hellodebil 425325 2006. augusztus 28. 14:52
Válasz erre
Ma meghozta a postás bácsi az Óriások csatáját, már el is olvastam az izgi részeket (elfogom az elejétől a végéig) - nagyon jó könyv, kicsit másképp tekintek arra a legendás ütközetre, és még ehez hozzá jön az is, hogy egy kicsit haladtam a Musashival (kb egy hónap után)! De a könyv olvasása után, azt érzem h Bismarckot kéne épiteneeem... :DD
ChevyG 425324 2006. augusztus 28. 12:33
Válasz erre
Sebi 425323 2006. augusztus 28. 10:24
Válasz erre
Hello !

Nem tudom mennyire vagy jó németes, de itt le van írva:

www.modellversium.de/galerie/artikel.php
ChevyG 425322 2006. augusztus 28. 07:16
Válasz erre
van 1 revell titanicom (570es), és már gyüjtöm az anyagot hozzá, hogy az oceán fenekére küldhessem! (ennél a hajónál sokkkal nagyobb munka lessz, mint a Mushashinál.
SImi 425321 2006. augusztus 27. 23:15
Válasz erre
Szóval az ilyen roncs-építés egészen más műfaj: itt nem kell korlátokkal, ajtókkal, egyéb apróságok százaival bíbelődni (vagy csak nagyon kis mértékben). Viszont a realisztikus megjelenítés nagy kihívás.
Bundesign 425320 2006. augusztus 27. 22:47
Válasz erre
hellodebil 425319 2006. augusztus 27. 22:38
Válasz erre
www.modellversium.de/galerie/artikel.php EZt nézzétek, ezen betojtam... vááá, ezt már tényleg nem lehet überelni!
SImi 425318 2006. augusztus 27. 20:56
Válasz erre
4 hónap alatt egész jó ez a Trumpi Hood, bár lehet, hogy a sietség (nyilván időben az elsők közt szeretett volna lenni a készítője) itt-ott a minőség rovására ment: az első kémény szikrafogó rácsa nem sikerült valami tökéletesre. Úgy látom, a kötélzet sem az erőssége, de azért egész jól összehozta a WEM maratást az alapkészlettel.
ChevyG 425317 2006. augusztus 27. 19:30
Válasz erre
ez a víz hogyan készülhetett?

www.modellversium.de/galerie/artikel.php

de a hajó se rossz...
ChevyG 425316 2006. augusztus 27. 19:16
Válasz erre
Sőőőt, én köszönöm Nektek, mert a "vita" "kirobbantója" én voltam!
Keri 425315 2006. augusztus 27. 19:12
Válasz erre
SImi 425314 2006. augusztus 26. 14:44
Válasz erre
Köszön, Sebi barátom, hogy a tényállást ilyen korrektül összefoglaltad. Véleményeddel teljes mértékben egyetértek. A lefestett tat- és orr-részekről és a hullámokról én annyit tudok, hogy ez a módszer nagyon bevált az I.VH alatt, és így sikerült sokszor becsapni az ellenség távolság és irányszög bemérését - különösen a tengeralattjárókét - és ez a módszer sok hajót mentett megannak idejében. Úgy tudom, az un balti csíkokat a saját tengeralattjárók számára festették fel a könnyű azonosítás miatt. Ugyanis a háború első felében a németek teljesen uralták a Balti-tengert. A Balti-tengeren kívül pedig természetszerűleg értelmét vesztette ez a jelzés. A legutolsó napokban pedig azért festették sárgára a tornyok tetejét, hogy a saját repülőgépek (Franciaországból felszállva)tudják azonosítani a hajót.
ChevyG 425313 2006. augusztus 26. 11:27
Válasz erre
ja, mert a villanymotoros megoldásokbol indultam ki!
Sebi 425312 2006. augusztus 26. 11:13
Válasz erre
Sziasztok !

Tudom, hogy nem illik beleszólni két ember vitájába, főleg ha nem is kérik meg rá az embert, de szeretném egy kissé világosabbá tenni a Bismarck festése körüli polémiát. Szóval a Bismarck mikor elkészült a békebeli festést viselte, vagyis a törzse sötétszürkére, a felépítménye pedig világosszürkére volt festve. Amikor elkerült lengyelbe, átfestették a balti színekre. Ez egy az előzőtől eltérő sötétszürke és világosszürke festés volt. Álcázásképp pedig felfestették az ún. balti csíkokat és a hajó orrát és tatját befestették egy egészen sötétszürke színre. Aztán úton Norvégia felé a felépítményen lévő csíkokat lefestették, és mielőtt kifutottak volna Norvégiából szintén volt egy festés. Ekkor a törzset is újrafestették és csak az orrhullámot hagyták meg. De ez a festék nem fedett rendesen, így az előző nyoma ottmaradt. Azon sokáig el lehetne vitázni, hogy ezt különböző képeken mennyire lehet látni, de egy dolog tény. A Bismarck sötétszürke törzzsel és világossszürke felépítménnyel indult el Norvégiából. A Debil által mutatott linken pedig szépen le lehet követni, hogy a lövegházak tetejét milyen színűre fesették.
SImi 425311 2006. augusztus 26. 11:06
Válasz erre
Szerintem az ACA Bismarck hajócsavatjai egész jók, én nem erőltetném túlzottan a cserét.
ChevyG 425310 2006. augusztus 26. 10:32
Válasz erre
az ACA bismarcknak, hogy vannak kialakitva a hajócsavarjai?
a 800as sorozatát ismerem, és vettem 1 U-boat IXB-t és az is fürdőkád-edition:S
hellodebil 425309 2006. augusztus 25. 23:12
Válasz erre
De durva, most esett le... ha megnézitek Simi 388-as hozzászólásánál a Bismarck festését... tudtam mindig is h mire van, de tényleg... szóval a hajó orra és a tat sötét szürkével van lefestve... a két hullmá formája pedig - az orron, amikor hasitja sebesen a vizet oylan a tajték, a tatnál meg a hajócsavarok által keltett hullámot formázták meg... de nagyon egyszerű és hatásos módszer! Tényleg élethűen hat nem? És már irtam... de a Dánia-szorosnál lezajlott ütközet végkifejletéhez hozzátartozott, hogy pár órával az ütközet előtt, elvesztették szem elől a két hajót az angolok, a Bismarck és a Prinz Eugen helyet cseréltek! A tűzerejüket igy a Prinz Eugenre összpontositották... igaz, ekkor már a Bismarckot átfestették és a látási viszonyok sem voltak túl jók, de érdekes! Jah és ha a két hajót összehasonlitjuk, a sziluettjük azonos! Az pedig biztos, h ennek szerepe volt abban h az Angolok elvesztették a Hood-ot! Nem véletlen h más hajóosztályba tartozó hajók is kisértetiesen hasonlitottak egymásra...
hellodebil 425308 2006. augusztus 25. 22:50
Válasz erre
Jah és nekem akkor is az eredeti balti csikos festés teccik, ahol sötét szürke a hajó orra és a tat, ill fehér hullámok vannak felfestve, valamint a felépitményeken már nincs ott a csikozás, szerintem ez a legjobb :D én igy késziteném el...
hellodebil 425307 2006. augusztus 25. 22:46
Válasz erre
Őőőh... szóval?
Az alábbi linken www.bismarck-class.dk/bismarck/bismarck_menu.html szerintem nagyon korrekten le va nirva minden, és nagyon sok jó fotó van, bár a vitás napokon már a Prinz Eugenről fotózták, és nem egyértelmű a dolog, mindenesetre ha én épiteném a Bismarckot jelen pillanatban, az orrán ott lenne a fehér hullám, kicsit sötétebb lenne az orr, és hát igen a képeken láccik h a Anton, Bruno, C,D tornyok világosabb szinüek (sárgák??? -de miért???), mint a hajó egyéb részei, ill. a 380 mm-esek feketék, és fehér szinű védőponyva van rajtuk. Egyébként miért scannelted? - az általam emlegetett oldalon minden fotó szerepel, ami a könyvekben fellelhető!!!
De jövő héten meglesz a könyv (Óriások csatája) és mniden apró részletre figyelni fogok, ami a festéssel kapcsolatos :DD
Addig is kéne vmit kezdeni a Musashival... már egy hónapja porosodik...
SImi 425306 2006. augusztus 25. 21:49
Válasz erre
1w.jpg méret: 257.7 KB
2w.jpg méret: 244.8 KB
4w.jpg méret: 250.3 KB
Kedves hellodebil!
Aki szelet, vet, vihart arat... szóval úgy kell nekem! Fél este képeket szkenneltem, meg szerkesztettem. Szóval: az ismert utolsó közeli kép a Bismarck-ról a 2w kép. Az 1w-n már lefestették a csíkokat a felépítményről, de a testen még megvannak. Aztán van az a kép (meg persze még vannak azon felűl is), amit te mutatsz. És itt van a végén 4w... hol vannak a csíkok??? Ez a csata után készült: látszik, hogy az orr mélyen a vízbe bukik. Ez után már igazán nem festették át, hanem a francia partokhoz közeledve a lövegtornyok tetejét mázolták be sárgára. Remélem, nem kell újra egy csomót szkennelnem...
ChevyG 425305 2006. augusztus 25. 14:27
Válasz erre
basszus, ha nem mondod akkor soha nem veszem észre!
hellodebil 425304 2006. augusztus 25. 13:19
Válasz erre
Prinz Eugen már korábban levált (24-25?) miután a Bismarckot is találatok érték, és árulkodó olajcsikot húzott maga után, a Prinz Eugen parancsot kapott, hogy egyedül folytassa a küldetést.
Jövő héten kapom meg az Óriások csatája cimű könyvet, és akkor már mindent pontosan fogok tudni - remélem :D
hellodebil 425303 2006. augusztus 25. 13:10
Válasz erre
www.bismarck-class.dk/bismarck/gallery/gallbismrhein3.html
Az oldalon a második képen láccik h az orron ott a fehér hullám, és ahogy elnézem nagyon halványan láccik csak a csikozás. Szöveget olvasva is erre a következtetésre jutottam, ez 21.én készült fotó, ezután átfestették volna még? Ezek az utolsó képek a Bismarckról, ha vki tud mutatni olyan fotót, ami ezután készült és nincs rajta a hullám, hát akkor meggyőzött!
SImi 425302 2006. augusztus 25. 10:00
Válasz erre
Remélem, amíg oda jutok, hogy elkészülök a 3 hajóval, addigra kiadja vki 350-ben a Prinz Eugen-t, igaz vki most is gyártja, kisszériásan műgyantából, aranyáron.
ChevyG 425301 2006. augusztus 25. 07:01
Válasz erre
ez már 1 komoly befektetésnek se utolsó!
feltétlen prezenáld, amikor elkezded (bármelyiket)!
ChevyG 425300 2006. augusztus 25. 07:00
Válasz erre
akkor már csak az Eugen huiányzik! (persze ö nem volt ott végig ugy tudom)
ChevyG 425299 2006. augusztus 24. 22:53
Válasz erre
SImi 425298 2006. augusztus 24. 22:28
Válasz erre
POW=Prince of Wales kezdőbetűi. (KGV=King George V. ; Duke of York=DOY) Ezt az osztályt csak így szokták rövidíteni. A Hood az USA-ból lett rendelve, és a kiegészítő készlettel együtt 40.000 Ft volt. Hála Istennek, szüli napi ajándékként kaptam. Plusz 30.000 Ft volt a maratás+rajz+festékek...
ChevyG 425297 2006. augusztus 24. 22:23
Válasz erre
tegnap megrendeltem (tük) többek között a Cutty Sharkot, academy 350es kittet. már régóta szemezek (de csak kicsit!) a vitorlásokkal, és ez a hajó tökéletes lessz kezdésnek. (1000pénz vot)
ChevyG 425296 2006. augusztus 24. 22:20
Válasz erre
ez kellene nekem valahonnan digi formában!
ChevyG 425295 2006. augusztus 24. 22:20
Válasz erre
mi az a POW? (én csak azt a jelentést ismerem, hogy: prisonel of war)

és megkérdezhetem, hogy mennyibe került a HOOD?
SImi 425294 2006. augusztus 24. 22:18
Válasz erre
Bocs, elírtam, nem 368/374, hanem 368/375 a hozzászólás száma, ami alatt a hivatkozási kép van...
SImi 425293 2006. augusztus 24. 22:16
Válasz erre
A 368/374-es alatti képre gondolsz? Szóval én nem voltam ott, az biztos, amikor ezeket a festéseket alkamazták. A lengyel AJ Press által kiadott 4 kötetes monográfiában szerepelt az a festési séma. Ezt különben általában mindenki nagyon jónak tartja. Ha vannak érveid és fotóid (nem makettről), amivel ezt meg tudod cáfolni, akkor tedd közzé.
SImi 425292 2006. augusztus 24. 22:08
Válasz erre
Igen. Épp most szeretnék nekiállani, csak még kicsit hezitálok, hogy melyik verziót építsem meg. A készlet 41.májusi verziót ad. Csak hát szeretem a kihívásokat és nem is ez a verzó a legszebb. Ettől függetlenűl lehet, hogy mégis ez készül el, mert majd Bismarck-ot is szeretnék építeni (41.május 24-es verziót). És akkor érdekes lesz a két hajó együtt. És van egy Tamiya POW-em is, ha azt is megépíteném, igazán szép kis kollekció lenne.
hellodebil 425291 2006. augusztus 24. 22:04
Válasz erre
Hy!
Naszóval a végső festésre feltett kép már rossz, mert ennél halványabb volt a hajótesten végigfutó csikozás, és a hajó orrán meghagyták a fehér hullámot!!!
ChevyG 425290 2006. augusztus 24. 20:37
Válasz erre
SImi:
Neked megvan a Trumpi HOOD?
ChevyG 425289 2006. augusztus 24. 17:41
Válasz erre
valami iyesmi festést akarok majd. de az tuti, hogy 350es lessz, tehát nem heller!

academyit tudok 9000ért (8e fölött ingyen hozzák házhoz), de ha áron alul találok tamiyát akkor az is jo lessz:)
SImi 425288 2006. augusztus 24. 12:23
Válasz erre
Ilyen festése volt a szolgálatba helyezéskor, 1940.szeptember-december közt. A horogkersztek viszont - azt hiszem - még nem voltak felfestve, mert azokat csak a hadműveletek idején használták.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.