/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
emerson 414723 2010. február 21. 10:53
Válasz erre
szia!Nagyon szép lett!
csak egy kérdés:Mivel ápolod le a fülke tetőt hogy ilyen szép tiszta átlátszó(future lakk?)vagy valami más?
Még egyszer gratula.
Mi lesz a következő kitt?
Üdv:Roland
csabbee 414722 2010. február 21. 10:51
Válasz erre
Hujbi,Pipi,köszi..:D
pipi 414721 2010. február 21. 10:46
Válasz erre
A háttér filmes trükkhöz kell, ugye?
Odavarázsolsz egy anyahajót és lehet indítani a darazsat:-)
Csúcs!
HUJBI 414720 2010. február 21. 10:22
Válasz erre
ne is vidd el versenyekre, csak írd ki ide a címed, hogy hova küldjék a serleget.
csabbee 414719 2010. február 21. 09:09
Válasz erre
001
001
003
003
006
006
008
008
009
009
010
010
012
012
015
015
021
021
023
023
024
024
014
014

Sziasztok!Végre elkészültem a Hornettel,íme pár fotó:
HUJBI 414718 2010. február 19. 21:17
Válasz erre
ja.
Mk. 4-es és Mk. 9-es, ha jól tudom, de amit nem használnak vagy nem lőnek le az izraeliek, azt annyira nem ismerem.
turpiurfi79 414717 2010. február 19. 19:16
Válasz erre
akkor ebben is Martin Baker van igaz?10?
HUJBI 414716 2010. február 19. 18:25
Válasz erre
turpiurfi79 414715 2010. február 19. 16:52
Válasz erre
üdv.
én látom rosszul vagy tényleg ACESII ülések vannak a fülkében?
turpi.
proo0 414713 2010. február 18. 18:55
Válasz erre
hali a szarszám kopása nem függ össze az anyag minőségével(műanyag fröccsöntéssel foglalkozom)szerintem rossz minőségű ps-el dolgoznak a ruszkik,esetleg ha magasabb-alacsonyabb hőfokon van fröccsöntve az anyag akkor romlik a minősége.
Paul 414712 2010. február 18. 17:50
Válasz erre
üdv
Minden előjel nélkül törik,vagy úgy hajlik mint a gumi.
A kardántengely 2 helyen tört el mire be bírtam teni a helyére.
Nekem is csak ezzel van próblémám csináltam ezen kívűl 2 db-t,de azoknál nem tapasztaltam ilyet.
Sulaco 414711 2010. február 18. 17:05
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05

Nálam ez a Jaguar T2 készül az Italeritől 1:72-ben. Várom az építő jellegű kritikát. Az egészet ecsettel festettem. Feljavításként csak két utángyártott gyanta katapultülést kapott a kicsike.
Essex 414710 2010. február 18. 14:46
Válasz erre
Úgy látom lespórolhatod az elejéről/végéről a pályaszámtáblát. :-)
kovács_bt 414709 2010. február 18. 13:17
Válasz erre
Ha csillog fújd át matt lakkal amúgy nekem tetszik :D
Kicsit vad egy törött kardra tenni :D
golya.zoli 414708 2010. február 18. 13:06
Válasz erre
Sabre cl 13
Sabre cl 13
Sabre cl 13 2
Sabre cl 13 2
Sabre cl 13 3
Sabre cl 13 3

Üdvözletem mindenkinek!
Elkészült a Sabre.Sajnos a matricák egy része becsillog.
Kamovos 414707 2010. február 17. 21:32
Válasz erre
Szia!

Érdekes amiket írtál az ICM maketről!
Főleg, hogy könnyen törik az anyaga!
Én is összeraktam belőle pár darabot, de azoknak semmi hibájuk nem volt!
Úgylátszik kopik a szerszámuk!
Viszont én a Roden makettek fekete műanyag részeinél tapasztaltam ugyan azt amit Te írtál!

Üdv: kamovos
Kuolema 414706 2010. február 17. 21:02
Válasz erre
Valahol a sivatagban ácsorgott egy jó darabig :)
Miller 414705 2010. február 17. 20:55
Válasz erre
Ja és a pilóta elötti műszerfal takaró lemeze is teamécses cucc. Nekem ez nagyon bejött.
Miller 414704 2010. február 17. 20:52
Válasz erre
kép1
kép1
kép2
kép2
kép3
kép3
kép4
kép4
kép5
kép5
kép6
kép6
kép7
kép7

Sziasztok!

Nálam az Academy 1/72 Apache-a készül. A készlet egész jó nincs elbonyolítva, de azért lehet rajta mit javítgatni.
Szereztem, hozzá egy Eduard maratott lapot és azzal illetve egy kis szkreccsel próbálom feldobni a vasat.
A fotómaratott alkatrészek beépítése terén még nem sok tapasztalatom van, így nem mindenhol sikerült a legszebbre a kivitelezés, de a festés majd "ápol és ELTAKAR".
A pilótaülésekről lemarattam a ráöntött hevedereket és az idegbaj határát kerülgetve csináltam újat. (Hát nem ez lesz a kedvenc részletem a gépen, ezért nem is nyitom meg a fülke ablakát.)
A törzsön néhány szellőzőt kicseréltem maratott rácsra, a hajtóműkiömlőkön is maratás van (a jó illeszkedéshez elég sokat le kellett faragni a műanyagból, ezért is maradt a kiömlőkben a forgács...amit csak a fényképen vettem észre :) )
A farok alatti antennák és a törzsön lévő hosszanti kiálló "L" keresztmetszetű lemezeket a műanyag alkatrész méreteit alapul véve "teamécses-alu" ból készítettem. A kapaszkodók is lecseréltem rézdrótból hajlítottra. A maratott lapon lévő kapaszkodók nem tetszettek.
aztán ahogy a képek is mutatják a gépágyút a rakétavetőt és a hellfire rakétákat is kezelésbe vettem. A gépágyú csövét kicseréltem injekciós tűre és az oly jellegzetes csőtorkolatot pedig "teamécses-alu" ból gyártottam le. (injekciós tűvel kipontoztam a lyukak helyét, majd felfúrtam őket, és a kis lapocskát egy fúrószáron meghajlítottam, hogy könyebb legyen a csőre ragasztanom.) A gépágyú védő kerete az maratásból készült.
A rakétavetők eleje és hátulja szintén maratás.
A Hellfire rakéták hoz is ad az eduard maratást, de ez csak a hátsó vezérsíkra terjed ki. Én levágtam a rakéták elejét és átlátszó öntőkeretből újat csináltam a következő módszerrel. Tescos kétkomponensű ragacsba száradás után fúróval belefúrtam, majd a láng fölött kilágyított öntőkeretdarabot belenyomtam a lukba. (elösször még a meg nem száradt ragacsba nyomtam bele az eredeti rakéta elejét, de ilyen kis méretnél ez nem sikerült olyan jól, ezért döntöttem a fúrásnál)
aztán oldószeres ragasztóval odaragasztottam a lecsonkolt rakéta elejéhez az üveget, csiszoltam, políroztam, majd egy kis ragasztóval átkentem, hogy fényes legyen. Olyan lett amilyen :) Még hátra vannak a maratott szárnyacskák aztán festés. (legközelebb meggondolom milyen vágom a fejszémet)
A rotort hagyom úgy amilyen, azt tuti nem tudnám szépen megcsinálni, majd a festéssel feldobom.
Na ez elég részletesre sikerült. Remélem senkit sem untattam.
Sziasztok.
Miller
vlevi 414703 2010. február 17. 20:50
Válasz erre
Huhh...
Ezt a víz alól hoztad fel?
Jimbobá 414702 2010. február 17. 20:23
Válasz erre
DSCF1210
DSCF1210
DSCF1211
DSCF1211
DSCF1212
DSCF1212

Sziasztok!
A végéhez közeledik az építés.
Bocsi, de a fotózás még nem az erősségem...(vagyis a gépemé)

Üdv, Ádám
Kuolema 414701 2010. február 17. 19:55
Válasz erre
DSC01310
DSC01310
DSC01315
DSC01315
DSC01313
DSC01313

Üdv! Tegnap felraktam az alapra a Corsair-emet, még kell rajta finomítani, de lassan elkészül. A cikket már augusztusban feltöltöttem, de még mindig nem jelent meg, és már nagyon kíváncsi vagyok a makettezős szakvéleményekre :)
att2 414700 2010. február 17. 18:29
Válasz erre
Szia Szamuráj! Már pár jellegrajzot találtam, de az építést valószinüleg majd csak nyáron kezdem, mivel tanulnom is kéne a technikusi vizsgára ami májusba lesz, és igencsak el vagyok maradva:):) amint lesz valami szólok. "Att2"
Szamuráj 414699 2010. február 17. 18:07
Válasz erre
Valami ilyesmi gazos környezetben lesz a Zetor, mint a képen. A 2019-es számút építem, ha visszaolvasol, láthatod a videóját, ahogy egy V46-osat húz ki. 18355. hozzászólás.
Sz.
Paul 414698 2010. február 17. 18:00
Válasz erre
ICM_72713_ATZ-5-375_TANKER
ICM_72713_ATZ-5-...
P1040204
P1040204

üdv
Nálam ez az ICM ATZ-5-375 készülget.
Szívódásokból nincs hiány rajta,mert tele van velük az alváz és még pár alkatrész.
Rendkívűl rossz az anyaga nagyon könnyen törik.
Jakesz 414697 2010. február 17. 17:38
Válasz erre
Elkészítem a csúszásgátlót,csak előbb még felrakok egy-két dolgot.A felületet vagy szódabikarbónával,vagy Dubai homokkal készítem,mert ezeknek elég kicsi a szemcseméretük.Ja,és mind a kettő van itthon,csak előbb egy rossz,régi Hummeren kipróbálom a két anyagot.
pipi 414696 2010. február 17. 17:13
Válasz erre
Kösz!
Jól vettem le, hogy az illető 4 évig csinálta?
Tökéletes!
Etalon!
Üdv
HUJBI 414695 2010. február 17. 16:58
Válasz erre
beni 014
beni 014

még nem tudom, hogy kóla és cigi menjen-e bele, de azok is megjöttek.
HUJBI 414694 2010. február 17. 16:55
Válasz erre
beni 013
beni 013

Magach 6B Gal, persze nem zuhanás közben és igazából nem is Beninek hívják.
Grande 414693 2010. február 17. 16:46
Válasz erre
Szép lesz a Merkava! Csúszásgátló réteget nem készítetted el a felületeken?

Ezt pipi figyelmébe ajánlom... egy újabb Hummer változatot készíthet :)

www.network54.com/Forum/110741/message/1266408931/Tool+Humvee+-+finally+complete+after+4+years
Jakesz 414692 2010. február 17. 15:59
Válasz erre
DSCF9299
DSCF9299
DSCF9302
DSCF9302
DSCF9305
DSCF9305
DSCF9307
DSCF9307

Nálam ez a Merkava IV-es készülget.A prizmák maszkolószalaggal vannak kitakarva,hogy a már előhívott fényképezőfilmből készült üveg ne legyen festékes.
Essex 414691 2010. február 17. 14:41
Válasz erre
M31,2028  Békéscsaba, 1990.07.14
M31,2028 Béké...

Milyen diorámát tervezel köré? Milyen pályaszámú lesz? Ja, és egy dzsuvát meg kopást még tehetsz rá.. :-)
Szamuráj 414690 2010. február 17. 13:32
Válasz erre
Szia Essex! Köszönöm.
1/35-ben épült.
Sz.
juge75 414689 2010. február 17. 13:32
Válasz erre
Üdvözletem!
Melyik festést választottad?
Standard színeket használtak a németek, és gyárilag festésminta alapján festették őket.
Élethűvé tételhez pár apró fogás:
A szárnyon és a gép oldalán ahol ki-és be szálltak, mozogtak a pilóták és fém felület van, karcok, kopások alakulnak ki, gyakran fémig.
Két módja van ezt utánozni:
1. lefested a gép azon részeit, ahová a kopások kerülnek fém színre, alapozó színre, végül a végleges színre, ha kész vízpapírral finoman csiszolod-koptatod fém színig.
2. lefested a gépet, majd vékonyan ecsettel szinte kifestve belőle a színt "száraz ecset technikával" a kopásoknak megfelelő helyen finoman vékonyan elkened a festéket, mintha kopott lenne.
Kipufogók és fedélzeti fegyverek élethűbbek ha kífúrod őket, vagy injekciós tűből készítesz helyettük másikat.
Kormozás imitációjához szintén száraz ecset technikát tudsz használni, de szürkés-barnás fekete színnel (olajhűtők, kipufogók és fegyverek torkolatai a korom és olaj szennyeződéstől, menet iránynak megfelelően koszolódnak.)
Tudomásom szerint a gépet vörös alapozó festékkel festették le, ez után kerültek fel a szabvány festések, kezd mindíg a világosabbal.
Alsó kékes szürke, felső zöld és barna (RLM-színek szerint).
Remélem, örömödet leled majd ebben a hobbyban!
Jó munkát!
Essex 414688 2010. február 17. 12:44
Válasz erre
Nagyon klassz a mozdonyod! Sajnos nem tudtam visszavezetni a kezdetekig, így nem tudom, milyen méretarányban épült?
molnargyula 414687 2010. február 17. 10:45
Válasz erre
Üdv!
szerintem ilyen értelemben nem lépcsős, mert nem is úgy csináltam, hogy kapott egy alapszínt és rá a foltokat, hanem mindkettő zöld magára a makett alapjára ment rá. PErsze lehet,hogy van ahol kicsit vastagabb lett az egyik szín, nem tudom, nekem eddig nem tűnt fel :D
juge75 414686 2010. február 17. 08:39
Válasz erre
Köszönöm, Ákos.
Én ebben a témában vagyok otthon.
Szamuráj 414685 2010. február 17. 06:47
Válasz erre
Ákos, Charlie és Sokan! Köszönöm! Igyekszem a lehető legjobbat kihozni a mozdonyból.
Sz.
DrJoci 414684 2010. február 16. 23:02
Válasz erre
kamovos :D

Ez is lehetne de tudom ,hogy vannak kontrasztos festések(átmenet nélküliek)

én a lépcsőset 3D-ben értettem miszerint látható ,hogy a másodjára felvitt zöld réteg vastagsága oldalról látható-e? a festék vastagsága alkot-e lépcsőt (1fok) mert alap zöld az től egy látható vastagsággal el üt a másik zöld (nem színileg üt el hanem 3D-ben akár tizedmilliméterben is mérhető) oldalról nézve lehet észre venni...és nem a kontraszt zavar mert úgy van a papiron is alatta és máshol is láttam már kontrasztos festést harci egységeken is.
Ákos 414683 2010. február 16. 23:00
Válasz erre
Szamuráj, juge75!
Nagyon szép és különleges maketteket építetek!
Gratulálok!
CrazyCharlie 414682 2010. február 16. 21:12
Válasz erre
Egész egyszerűen:

G Y Ö N Y Ö R Ű !
Szamuráj 414680 2010. február 16. 20:46
Válasz erre
Szia att2! Köszönöm, hamarosan kész lesz és utána nekiállok a diorámának amelybe a Zetort helyezem. Elkezdted a Csörgőt építeni? Üdv.: Sz.
Kamovos 414679 2010. február 16. 20:43
Válasz erre
Szia!

A kérdés az, hogy a maket festésekor a két egymás melletti szin között, zöld, zöld, miért nincs átmenet?

A válasz pedi, hogy nincs átmenet, mert kitakarással festették eredetileg is!

Üdv: kamovos
molnargyula 414678 2010. február 16. 20:38
Válasz erre
Szia!
Bocsi, de nem teljesen értem a kérdést :D Melyik két szintre gondolsz?
Moon Emperor 414677 2010. február 16. 20:28
Válasz erre
IMG_4969
IMG_4969
IMG_4971
IMG_4971
IMG_4974
IMG_4974

tegnap csináltam ezt a fa mintát ma a test össze illesztésnél sikerült elmaszatolnom ugy h az egészet le kellett mosnom. A farkát lefújtam, aztán elborult a test miközben száradt ma reggel észre vettem a képen látható duncsot lemostam utána derült ki h teljesen szétmarta a festék alatti müanyagot ujra kel csiszolni karcolni... pech
DrJoci 414676 2010. február 16. 20:09
Válasz erre
Szia Gyula !

Azt szeretném meg kérdezni hogy nem lépcsős a két szín találkozásánál? vagy csak a kép csalóka :) egyébként nekem nagyon tetszik a munkád csak így tovább és üdv az oldalon. :)

(gondolom repülős kollégák többet tudnak majd hozzá szólni :D)
att2 414675 2010. február 16. 19:40
Válasz erre
Szamuráj! Nagyon gyönyörű a Zetorod! Szép munka! Kívánok további sikeres munkát a jövőbe! "Att2"
molnargyula 414674 2010. február 16. 19:28
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon tetszik az oldal, hasznos tanácsokat olvastam. Most csinálom első makett repülőmet, mely egy Ju-87 B2 típusú német gép. Nem mentem bele túl aprólékosan a részletekbe, ez amolyan próba volt, hogy a gyakorlatban tetszik-e egyáltalán ez a hobbi. A pilótefülkét például nem festettem ki, de amúgy lassan elkészülök vele. A következőt majd igyekszem sokkal részletesebben kidolgozni. Ezen a gépen még a matricázás és a lakkozás van hátra.
Az élethű festés érdekében sokat keresgéltem a neten a géppel kapcsolatban, eléggé ellentmondásos dolgokat találtam. Szóval bizonytalan vagyok, hogy a gép eredetije pontosan milyen mintázattal rendelkezett. Végül úgy döntöttem,hogy 100%-ig a maketthez mellékelt útmutató alapján festem le.
Teszek fel 2 képet, bármilyen észrevételt vagy kritikát szivesen fogadok! :)
imagerz.com/QENBXktvAwINVllJEQVR imagerz.com/QENBXktvAwINVllJEAVR
Szamuráj 414673 2010. február 16. 18:58
Válasz erre
mozdony00
mozdony00
mozdony01
mozdony01
mozdony02
mozdony02
mozdony03
mozdony03

Nagybátyám nálunk volt és lefotózta a mozdonyt. Végre tudok jobb minőségű képekkel szolgálni.
Sz.
Szamuráj 414672 2010. február 16. 15:03
Válasz erre
Kép0325
Kép0325
Kép0327
Kép0327
Kép0328
Kép0328
Kép0329
Kép0329
Kép0330
Kép0330
Kép0331
Kép0331
Kép0332
Kép0332

Sziasztok!
Újabb képek a mozdonyról. Nemsokára elkészül.
Sz.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.