/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
Bundesign 397957 2006. augusztus 13. 22:35
Válasz erre
elég faja lesz! milyen maratást használsz?
warbirds 397956 2006. augusztus 13. 22:23
Válasz erre
100_1273.jpg méret: 117 KB
100_1274.jpg méret: 97.8 KB
100_1277.jpg méret: 94.8 KB
Hurrá! Megjött Xcraft, újra vannak fain képek!! :))
Nálam most párhuzamosan készül a Zvezda Mig-31 (Zoli jóvoltából:D) és az Airfix B-29...:) Utóbbi eléggé babra munka, tekintve hogy kabinbelső nem sok van és karcolászni, szegecselni is kell egy sort. Meg mást is... De az élet szééép! :))
Most csak a Fox-ról hoztam képet. Alakul a kabin...:DD warbirds
xcraft 397955 2006. augusztus 13. 21:11
Válasz erre
Fodi!
Az az! Akkora beszívósások vannak rajta, hogy szerintem azt már meg is kellett tervezni.
X.
xcraft 397954 2006. augusztus 13. 21:09
Válasz erre
Akos

Már írtam is neked valamikor, hogy csodálkozom a gyorsaságodon, szinte hihetetlen. Már cak azért is, mert mindenki láthatja, hogy te nagyon magasra teszed a mércét.
Talán az időbeosztáson múlik? nem tudom.
X.
Bundesign 397953 2006. augusztus 13. 20:59
Válasz erre
én már most gratulálok, ez újfent egy 5csillagos makett lett!!
üdv: András
Fodi 397952 2006. augusztus 13. 20:56
Válasz erre
Az Airfix gyártja/gyártotta 1:72-ben. Elég gagyi, de sok munkával szépre meg lehet csinálni.
Akos 397951 2006. augusztus 13. 20:56
Válasz erre
corsairdio.jpg méret: 78.4 KB
Akkor én vagyok az ellentét: ezt a diorámát a múlt hét elején kezdtem el.
Még nincs teljesen kész, a gépen még 6 alkatrész vár festésre (futók, légcsavar).
xcraft 397950 2006. augusztus 13. 20:54
Válasz erre
Tomcat!

Köszönöm amit írtál, igyekszem is megfelelni ennek az irányvonalnak.
Ami a lassúságot illeti, biztosan valahol az is nyomasztóan hat rám, hogy ebben a
tempóban haladva, kb a következő 35 évre vagyok ellátva gépekkel, és a legtöbbje
valamelyest kuriózum.
Csak egy:pld a Fairey Rotodyne-ről hallottatok már?
Bundesign 397949 2006. augusztus 13. 20:53
Válasz erre
na ja! meg alapba az egészet újrakezdtem, mert vettem hozzá maratást, és a már kész kabint szétszedtem, és most készül az új ozzá, szóval sokára lesz kész szegénykém szerintem! :S amúgy meg ha a gépösszeáll, addig nem kezdem el festeni, amig nincs a kezembe a matrica, mert ha kész a gép véletlen, mire a matrica megjönne, de nem jön véletlen meg, akkor meg cum :S
Tomcat 397948 2006. augusztus 13. 20:43
Válasz erre
xcraft!
Az én Szuhojom már március óta készül, és csak a mai napon jutottam el odáig, hogy összeragasszam a két törzsfelet. Az építést a szárnyakkal kezdtem, de ezekkel még most sem vagyok készen (bár az is igaz, hogy elég lassan tudok dolgozni, pedig minden nap munkálkodom...)
Úgyhogy nyugodj meg, egyáltalán nem építesz csigatempóban!
Egyébként öröm nézni és olvasni, ahogy elkészíted a gépeidet, akár a PM Makettező abc-jét olvasnám:D! Gratuláció a készülő A12-eshez!
Tomcat
xcraft 397947 2006. augusztus 13. 20:31
Válasz erre
Van aki egyszerre több makettet épít, nekem nem megy, ha nem csinálom végig, akkor soha nem lesz kész. Sőt, megpróbáltam egyszerre két egyforma gépet építeni, különböző festéssel, de ez sem volt járható, egyik fokozatosan lemaradt, és még mindíg nincsenek sehol a készhez képest.
X.
Hooligan 397946 2006. augusztus 13. 20:22
Válasz erre
Nekem is van egy M-10 Duckbill-em amit már két éve építek. Már belekezdtem vagy tízszer de mindig rájövök fél óra útán hogy míjfód késöbb. Mát 10 százaléka kész : )
xcraft 397945 2006. augusztus 13. 20:10
Válasz erre
Emlékszem, kb akkor kezdted a matricát keresgélni, mikor én nekiláttam a sziszifuszi munkának. Ma volt egy gyenge pillanatom, és ha nem kezdtem volna az infóba leírni az építést, már biztosan a szekrény hátuljába zártam volna ezt a csodát.
Szégyenben viszont nem maradhatok, úgyhogy elhesegettem a gondolatot.

X.
Bundesign 397944 2006. augusztus 13. 20:03
Válasz erre
nem csak ez a leglassabban készülő gép hanem az én pakisztáni f 16 om is! kiderült, nem lehet kapni pakisztáni matricát már sehol, így felvettema kapcsolatot a gyárral, áttúrták a raktárat, és találtak 1 matricaíívet, amin a pakisztáni is rajta van, és azt megvettem, de még nem ért ide, talán a jöv 7en megfjön, és amig nincs a kezembe, addig a gép áll! és most épp a diorámán dolgozok amin lesz, ha megköt a cement, akkro rakok fel képet róla :)
xcraft 397943 2006. augusztus 13. 20:00
Válasz erre
A(0).JPG méret: 35.7 KB
A (1).JPG méret: 70.8 KB
A (2).JPG méret: 39.3 KB
A (3).JPG méret: 49.1 KB
A (4).JPG méret: 166.3 KB
A (5).JPG méret: 58.4 KB
A (6).JPG méret: 129 KB
A (7).JPG méret: 155.6 KB
A (8).JPG méret: 128.9 KB
A (9).JPG méret: 124.8 KB
A világ leglassabban készülő gépe az A-12 ez már a 15. rész

Utána kellett néznem, hol hagytam abba majdnem egy hónapja, a 8/1288-ban meg is találtam. Ahhoz képest nem sok előrelépés történt. A tömítés-csiszolás folyamatáról
próbálok több képet összeollózni egy lapra, mivel ez nem annyira látványos fázisa az
építésnek.

0. A surfacerrel átfújt felületet újból átcsiszoltam 600-as vízpapírral, szinte az
egész lejött a felületről, persze a hézagokban remélhetőleg ottmaradt.
1. A szemmel látható hibákat alkoholos filccel megjelölöm.
2. Utána ecsettel 1000-es surfacert hordok fel a jelölt hibákra. Száradás után az
előzőekben leírt módon simára csiszolom.
3. Az eldugott, nehezen hozzáférhető helyek csiszolásának másik módja, hogy
fogpiszkálóra szorítom a vízpapírt. Normál kinézetű, hagyományos elrendezésű
gépeknél így csiszolom a szárnytövek tömítéseit is. A papírt gyakran kell
fordítani, mert a koncentrált igénybevételtől hamar leválik a csiszolóréteg.
4. A teljesen átcsiszolt, portalanított "törzs", amiről azt hiszem, már jó. Persze
nem az.
5. Az újból szürkével átfújt felület, ami még mindig a hibák kiemelésére hivatott.
Ezúttal a Humbrol 1-es alapozóját használtam, most kár lenne a sokkal drágább
surfacert használni.
6-7. Látszik még egy pár hiba, de már sokkal barátságosabb a felület, mint a
kezdeteknél.
8-9.A látható hibákra ecsettel, és szórással felhordott újabb réteg surfacer 1000.

X.
EmbersRise 397942 2006. augusztus 13. 16:31
Válasz erre
xcraft 397941 2006. augusztus 13. 16:30
Válasz erre
Nagyon baba, szinte kedvet kapok tőle a helikoptergyártáshoz.
Akos 397940 2006. augusztus 13. 16:06
Válasz erre
EmbersRise 397939 2006. augusztus 13. 15:37
Válasz erre
Sziasztok, nálam ő készül,lassan elkészülök vele, de azért még van mit csinálni:
www.sg.hu/galeria/10638355371155473031.jpg www.sg.hu/galeria/10638355371155471282.jpg
Bundesign 397938 2006. augusztus 12. 22:35
Válasz erre
nagyon jó lesz, csak amúgy mellékesen mondom , én pont hasonlóra gondoltam :)
Akos 397937 2006. augusztus 12. 22:28
Válasz erre
kisrozi 397936 2006. augusztus 12. 21:22
Válasz erre
nagyon szép
ChevyG 397935 2006. augusztus 12. 21:21
Válasz erre
boriszjelszint 397934 2006. augusztus 12. 21:18
Válasz erre
azthitem valami szép autó lesz ott 21"-os krómfelnikkel:(
de valami sokkal érdekesebb, értékesebb volt ott:)
Akos 397933 2006. augusztus 12. 21:03
Válasz erre
toyota.jpg méret: 94.3 KB
Közben, elsősorban a Lenti makettezőknek köszönhetően haladtam a Corsair diorámával.

Batya, ha olvasod, még nincs kész, de lehet, hogy holnap meglesz:))
Elektrolakatos 397932 2006. augusztus 11. 12:37
Válasz erre
Archy!

Igen menet közben nagyításon már megtaláltam...hiába...öregSZEM ! :D:D:D

István
Archy 397931 2006. augusztus 11. 10:50
Válasz erre
Elektro!
A parancsnok a toronyban ordibál. Kicsi fekete pötty a képen :-D

Ákos!
Szerintem is vigyázz a kocsival, nagyon ne strapáld le. A sorozás helyett és inkább repesznyomokat hagynék rajta, vagy valami hasonló, valami por kell rá, esetleg pár pámalevelet hozzátámaszthatsz az elejéhez, de többet ne nagyon. Majd Lentiben megbeszéljük. Egyébként pedig nagyon teccik!
Áron
Elektrolakatos 397927 2006. augusztus 10. 23:12
Válasz erre
Bundesign 397925 2006. augusztus 10. 22:21
Válasz erre
igazad van, elnézést, azóta én is utánaolvatam a ,,sziget reptereknek,, :) csak hírtelen fúrcsa volt! de baromi szép lesz ám, azt el is felejettem ;)
Archy 397924 2006. augusztus 10. 22:10
Válasz erre
G!
Őszinte részvétem. De a mászókötélzetet (vagy mi a túró az), miért nem csinálod meg? ;-)
Áron
Archy 397923 2006. augusztus 10. 22:05
Válasz erre
Hát, majdnem eltaláltam :-D
Akos 397922 2006. augusztus 10. 21:48
Válasz erre
Regeteg fotó van arról, hogy az amerikaiak a japán eszközöket egyszerűen félretolták, mikor a repteret elfoglalták. Ezért ez az indítókocsi porosan, rozsdásan, szakadozott ponyvával, leeresztett gumikkal fog készülni. Pont, amit csak félretoltak a fák alá.
A Corsairnek meg olyan festést válaszottam, amelyik század egymás után települt át szigetről szigetre, az egykor japán kézen levő repterekre.
boriszjelszint 397921 2006. augusztus 10. 21:36
Válasz erre
japánok menekülni? biztos csináltak akkortlyt ojat?
Fodi 397920 2006. augusztus 10. 21:32
Válasz erre
G-cart 397919 2006. augusztus 10. 21:24
Válasz erre
victory.jpg méret: 212.2 KB
Én ezt faragom.
Üdv: G'
Archy 397918 2006. augusztus 10. 21:24
Válasz erre
vagy zsákámány kocsi! :-)
A japcsik a legnagyobb bunkerharcok és menekülések közepette pont az indítókocsit fogják magukkal hurcolni egy szigetről? És az első corsairek, akik megérkeznek a szétlőtt, éppen hogy helyrepofozott reptérre, pont az indítókocsira fognak várni, hogy újabb bevetésre mehessenek? És így már össze is álta a kép:-)
Áron
Bundesign 397917 2006. augusztus 10. 21:19
Válasz erre
ien kocsim nekem isvan, de figyu! én nem akarok kötekxeni, de a kocsi japán repülőkhöz kisegítő , a corsair pedig amcsi. na most, mit keresnek egy reptéren?valami titkos szövetség? vagy zsákmány repülő? :)
Akos 397916 2006. augusztus 10. 20:34
Válasz erre
corsairdio.jpg méret: 96.8 KB
Nálam pedig ez: 1/72 Tamiya Corsair, Hasegawa japán reptéri indítókocsi, Preiser pilótafigurák, pálmafák... avagy készülök Lentire.

Archy!
Szerintem nem tartalmaz rejtett hibát, egyetlen hibája az, hogy nincs még kész!
Fodi 397915 2006. augusztus 10. 18:27
Válasz erre
16.JPG méret: 54.9 KB
Nálam ez. Roden Curtiss H-16, 1:72. Gyönyörű, de kicsit "melós" makett.
boriszjelszint 397914 2006. augusztus 10. 17:28
Válasz erre
én nem látom se az árkot, se a hidat...
a kiabálást, meg hallani nem hallom...:)
Archy 397913 2006. augusztus 10. 17:25
Válasz erre
IMGP7111.JPG méret: 181 KB
kép lemaradt :-D
Archy 397912 2006. augusztus 10. 17:25
Válasz erre
Urak!
A könnyű-nehéz makett és a harrieres kasztrálásról visszakanyarodva a topic eredeti témájához, segítséget kérnék. Mint tudjátok éppen egy aranyos kis 72-es párducot fejeznék be, de félek a dio alapötlete rejtett hibákat tartalmaz. Ezek felfedésére kérem a segítségeteket. Én már annyit agyaltam rajta, hogy ha fejetetőn lenne a párduc, azt sem venném észre :-)
Nos a story a következő. Aachen melletti kis tanya, valahol a Hürtgeni-erdő szélén. 1944 ősze. A szövetségesek éppen betörnek a birodalomba. A Siegfried vonal roskadozik, de még nincs minden veszve. Pantherünk hős legénysége egy ködös reggelen riasztást kap a legközelebbi vezetési pontról, hogy baj van, csatlakozzanak három másik társukhoz a megadott térségben. A legénység gyorsan szedelőzködik, de a mindig álomszuszék Jürgen, persze most is az utolsó pillanatban ér a harckocsihoz, amit a parancsnok harsány üvöltözéssel nyugtáz.
A hk és Jürgen között egy árok lesz, amin kis fa-híd ível át. Valamint a hk-ra épp akkor mászik majd fel Hans is (ő még festés alatt).
Nos, várom a véleményeket.
Áron
Tibcsi 397906 2006. augusztus 9. 21:20
Válasz erre
Archy,

Egyetértek. Az "egyszerű makett" kérdésben is, és a Fujimi Tomcat-ben is.. :)
Bundesign 397905 2006. augusztus 9. 21:19
Válasz erre
én is ezt mondom, ezért mondomazt hogy aki nem akar vacakolni panelkarcal, meg olyan makettet akar, ami könyen épül, nem 1000részből, annak általában az academy kézenfekvő megoldás lehet. mert alapba a legtöbb baromi 1xü, és felületes, de jól illeszekedik, meg stb! szerintem kezdőknek a lehető legjobb megoldás
ui: szerintem meg a hasegawa legutoljára kiadott 72 es f14 e vág szájba minden makette apiacon ;) :P
Archy 397903 2006. augusztus 9. 21:16
Válasz erre
Hát én meg azt mondom, hogy amíg az ember abban a fázisban van, hogy pfű, ez jól néz ki, megépítem, na addig legyen egyszerűen összerakható academy, meg társai. Nekem még ma is elveszi a kedvem az egésztől, ha sok rajta a gubanc, pedig csinálgatom már pár éve. Persze vannak esetek, amikor vállalom a kockázatot, pl a Kiowa. ott tényleg újra kellett építeni az egész belét. Vagyis azt mondom, hogy akkor vegyen az ember nehéz makette, ha a könnyűt már unja, vagy ha nagyon fanatikus. Mert különben egy élatra elmehet a kedve az egésztől. Szerintem.
Áron

UI.: Szerintem 72-ben a Fujimi Tomcatje részletességben mindent ver :-)
vrauko 397901 2006. augusztus 9. 21:11
Válasz erre
Szia, kalóz! Itt az eredeti kulcsmondat "Ha valaki véletlenül a Matchbox N változatához..." érted; véletlenül! Nem szándékosan, hanem véletlenül... így eléáll az 1 cm különbség, másképp nem. Az adataid helyesek, de nem is azokat ?eztem +. Üdv: VT
Bundesign 397897 2006. augusztus 9. 20:41
Válasz erre
de a legáltalánosabb makettekenk mind van +os változata :) amúgy valóban jó dolog faragcsálni, de nemmindenki szereti a makettezés azon részét. valakinek az kell hogy öszeáll a gép ,,holt simán,, lefesti, és kész. és akkor nekik ajánlom pl az Academy-t, én szinte mindet ismerem, és eddig nem találkoztam +ossal.
Kalóz 397896 2006. augusztus 9. 19:54
Válasz erre
Bund!
Nem minden fenékig tejfej, azaz nem minden elterjedt gépnek van + és - verziója. Meg a rántottcsirkét is meg lehet unni, ha mindennap azt kapsz reggeli-ebéd-vacsorára.
És a makettező fogásokat mikor sajátítja el egy kezdő, ha mindig csak csodamaketteket pakol össze (ragasztó és festék a dobozba, kis mixes mozdulatok és kész az álommakett - jó ez igazán?).

Üdv: kalóz
Bundesign 397895 2006. augusztus 9. 19:40
Válasz erre
de amúgy ha rámhalgatsz, vegyél -paneles gépet, csak akkor vegyél +osat ha olyan a gép, amit nemgyárt senki más, csak az az egy cég, mittom én pl régi saabok, ha jól tudom csak az airfix meg a heller gyártja, és egyik régebbi makett másiknál, de ha pl valami áltálos makettet nézel ki, pb bf 109, vagy f14, akkor nézz körül, és ved meg a szebbet
Kalóz 397894 2006. augusztus 9. 19:19
Válasz erre
Na, kicsit belemásztam a kérdésbe!

A P-40 Warhawk gépek hosszméretei az In detail kiadvány adatai alapján:

A P-40 XP, CU (Tomahawk I.), B (Tomahawk II. és IIA.), C (Tomahawk IIB.) törzshossza 9,68 m (13,44 cm);
a D (Kittyhawk I.) és E és E-1 (Kittyhawk IA.) változatoké 9,50 m (13,19 cm);
az F (Kittyhawk II.) rövidtörzsűé 9,67 m (13,43 cm), a hosszútörzsűé 10,15 m (14,10 cm);
a K (Kittyhawk III.) rövidtörzsűé 9,50 m (13,19 cm), a hosszútörzsűé 10,15 m (14,10 cm);
az L (Kittyhawk II.) megegyezik az F-ével, azaz 9,67 m (13,43 cm);
az M (Kittyhawk III.) és N (Kittyhawk IV.) változatoké 10,15 m (14,10 cm)

A fentiekből látható, hogy az E változatot nem lehet az N-nel összemérni, mert a különbség 1:72-ben valóban majdnem 1 cm (9,1 mm)
Az F és K változatokból meg kétféle törzshosszal is gyártották, azoknál tehát még az azonos típusjel esetén is van különbség (az F-nél 6,7 mm, a K nál 9,1 mm).
Szóval csínján kell bánni az összehasonlításokkal. A fentiek alapján u.i. az Aca E is, meg a Matchbox N is pontos, csak az egyik alma, a másik meg körte (Major Tamás után - szabadon).

Üdv: Kalóz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.