<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
horvathp | Adatlap | 372894 | 2011. október 27. 13:24 | ||
rrobbie | Adatlap | 372893 | 2011. október 27. 12:59 | ||
A fehérfarkút kezdték el rajzolni a matricához egy elég silány grafika alapján... De tuti lesz magyar az egyik bis készletben. | |||||
horvathp | Adatlap | 372892 | 2011. október 27. 12:18 | ||
A 1874-es volt a Sky Hussars első agresszor gépe, ezért lett a törzshátsórész és a svanc fehérre festve (ideiglenesen). De mivel ez az átfestés sem volt elég a nagyérdemű közönségnek ahhoz, hogy megkülönböztessék ki kellett találniuk valami mást. És jött az ötlet, hogy egy egész gépet sárgára fessenek... Az Eduard készletéből ez a gép lesz megépíthető. A festési rajzon 1991-es évszám van ami még helyes is lenne, csakhogy a pápai Griff századba sorolja. De azt hiszem erre szokták mondani: Ajándék lónak ne nézd a fogát. Örüljünk hogy raknak bele magyart is. Üdv Peti | |||||
Nyugger | Adatlap | 372891 | 2011. október 27. 11:20 | ||
Minden pontos, de a tárolási helye: Gerhard Neumann Múzeum, a Niederalteich településen. | |||||
Flogger | Adatlap | 372890 | 2011. október 27. 10:48 | ||
Oldalszám Gyári szám Gyártási idő 1874 75061874 1978.05.20. Ipari javítás Ipari javításig repült idő / leszállás 1987.09.22. PG 811ó 22p / 1346 Tárolás helye Összes üzemidő / leszállás D. Nederalteich Múzeum 1676ó 47p / 2820 Utolsó repülés 1996.10.08. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372889 | 2011. október 27. 10:21 | ||
Ezt honnan tudod ilyen biztosra ? :) Interneten egyenlőre nem találtam róla infót. | |||||
Nyugger | Adatlap | 372888 | 2011. október 27. 10:05 | ||
Sziasztok, A 1874-s bis Pápára került a Kapos Harcászati Vadászrepülő ezred megszünése miatt. 1997 decemberében selejtezték le, 2006-ban került ajándék formájában a múzeum tulajdonába. Elszállítása előtt a német előírásoknak megfelelően demilitarizálták Pápán a gépet. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372887 | 2011. október 27. 01:57 | ||
Ha jól tudom ezt követően, ki is vonták a hadrendből, így Pápára már nem is kerülhetett. Jelenleg Német magánkézben van. (Gerhard Neumann Museum) | |||||
Flogger | Adatlap | 372886 | 2011. október 26. 23:48 | ||
Igen! Taszár megszűnéséig ott repült. | |||||
horvathp | Adatlap | 372885 | 2011. október 26. 20:48 | ||
Jó hír! Az Eduard a Mig-21bis-éhez ad magyar matricát. Cápeti elődje a 1874-es lesz megépíthető és pápainak van írva. De tudtommal a ez mindig is taszári volt. Üdv | |||||
vandork | Adatlap | 372884 | 2011. október 26. 20:47 | ||
A füves pályára kitelepülést a teljes keleti blokk gyakorolta. Nálunk is a kunmadarasi alakulatok rendszeresen jártak Szuhojjal (7BM, M2, M4R) Földesre. A tököliek meg Csákrvárra és Tápiószentmártonba, a sármelléki ezred meg Tapolcára:) Kenyeri meg egy régi jó szovjet reptér volt, 1948 elejéig teljesen szovjet használatban volt, La-9-es átképző bázisként. üdv Vándor Karesz www.soviet-airforce.com - A szovjet repülőtér titkai | |||||
Nyugger | Adatlap | 372883 | 2011. október 25. 23:42 | ||
Igen, a helikopterekkel. Annó amikor 1 évig katona voltam az MN1929-nél akkor mi Kenyeribe jártunk, de volt település Kilitere is. Lásd az L-29-s könyv. | |||||
juge75 | Adatlap | 372882 | 2011. október 25. 23:37 | ||
Szolnok pedig s Szandaszőlősi sport repteret. | |||||
Nyugger | Adatlap | 372881 | 2011. október 25. 23:16 | ||
Csak nálunk nem építettek ilyen célra is használható útszakaszokat és a kiszolgálás-hoz szükséges út melletti parkolókat. Arra nem is gondolok, hogy a Gripen milyen jól érezné magát egy ilyen objektumon. Fűves reptérként Pápa Kenyerit, Taszár Siófok-Kilitit, Kecskemét Orosházát használta még akkor amikor három vadászrepülő ezred volt. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372880 | 2011. október 25. 22:28 | ||
Üdv mindenkinek! A Lengyelekhez hasonlóan ezt mi is gyakoroltuk anno itthon, vagy csak a Kenyeri füvest? | |||||
Flogger | Adatlap | 372879 | 2011. október 25. 10:55 | ||
http://www.youtube.com/watch?v=U2v5s9R0mSE&feature=related 21-es rajongóknak. | |||||
Flogger | Adatlap | 372878 | 2011. október 24. 12:55 | ||
Pápán állnak a gépek és a SERO Kft. tulajdonában vannak. 5 millió könyékén van. | |||||
pilotka | Adatlap | 372877 | 2011. október 23. 20:47 | ||
pilotka | Adatlap | 372876 | 2011. október 23. 20:46 | ||
Caprice | Adatlap | 372875 | 2011. október 23. 14:04 | ||
Szia! Mennyibe kerül vajon. Honnan vette? | |||||
Flogger | Adatlap | 372874 | 2011. október 23. 10:19 | ||
Szia! Valamelyik uti volt. Megvette egy magángyűjtő, vitték hatástalanítani. | |||||
Caprice | Adatlap | 372873 | 2011. október 22. 00:32 | ||
Sziasztok. 21.-én kb este 8 kor láttam az autópályán tréleren egy mig 21est Bp re vitték. Nem tudtam pontosan megfigyelni, mivel a másik irányba közlekedtem. Fakó zöld kamuflázs, ék alakú felségjel. A számát sem láttam, túl gyorsan történt. Nem tudjátok véletlen hová vitték és mi célból? Köszi Üdv | |||||
csehszko | Adatlap | 372872 | 2011. október 13. 21:04 | ||
Elnézést, a linares felhasználói is az enyém! | |||||
csehszko | Adatlap | 372871 | 2011. október 13. 21:00 | ||
1/48 érdekelne! | |||||
csehszko | Adatlap | 372870 | 2011. október 13. 20:59 | ||
1/48 érdekelne! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 372869 | 2011. október 12. 08:01 | ||
Milyen méretarány? 1/144, 1/72,1/48,1/32? | |||||
linares | Adatlap | 372868 | 2011. október 11. 23:20 | ||
Sziasztok! Hol lehet beszerezni Mig-21-eshez való műgyanta javítást?Gondolok műszerfal kabin stb.Köszönöm! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 372867 | 2011. október 10. 15:37 | ||
Ezt az egy gépet 1998-ban festették át próbaképpen. Bemutatták Brno-ban,a RIAT-on, és a Fairford-i bemutatón. | |||||
Flogger | Adatlap | 372866 | 2011. október 10. 13:10 | ||
http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/lezuhant_egy_mig-21-es_indiaban/ | |||||
Flogger | Adatlap | 372865 | 2011. október 10. 13:05 | ||
Szia! www.hunavia.hu Válaszd a típust, majd a MiG-21 familyt és a 9606-ot. Kb. 50 fotó van a gépről! | |||||
Flogger | Adatlap | 372864 | 2011. október 10. 13:03 | ||
Az orrkúpot nem jól rakták bele! | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 372863 | 2011. október 9. 22:39 | ||
Lacy | Adatlap | 372862 | 2011. október 9. 20:28 | ||
szezsolt | Adatlap | 372861 | 2011. október 9. 14:09 | ||
Képek a 144-es mig-21-ről: modelweb.modelforum.cz/index.php/2011/09/16/vstupenkovy-model-na-vystavu-e-day-2011-jaky-vlastne-je/ | |||||
vatya1 | Adatlap | 372860 | 2011. október 9. 13:05 | ||
Sziasztok kérdésem vagy inkább kérés lenne ha valaki nem használja fel az eduard MF-21ből a bis kerék tárcsát aszt átvenném vagy adnék érte mást amúgy is csak az MFet lehet a dobozból meg csinálni meg biztos ki adja a bis verziót is előre is köszönöm. érd: vatya1@indamail.hu | |||||
linares | Adatlap | 372859 | 2011. október 9. 12:23 | ||
köszönöm! :) | |||||
migi | Adatlap | 372858 | 2011. október 9. 12:13 | ||
Szia Nézd meg a Magyar oldalakon pl.a hunavia legalább 50 kép van fent róla , | |||||
linares | Adatlap | 372857 | 2011. október 9. 11:40 | ||
Mondjuk ez nem rossz ötlet! :) linares12@freemail.hu | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372856 | 2011. október 9. 11:11 | ||
E-mail címet azért írjál szerintem. Anélkül nehezen fognak küldeni. :) | |||||
linares | Adatlap | 372855 | 2011. október 9. 11:07 | ||
Sziasztok! Engem egy pápai Mig érdekelne méghozzá a 9606-os oldalszámú.Személyes kötődésem van a géphez mivel 1979-ben édesapám volt az első mechanikusa és szeretném megépíteni.Interneten csak 2db fényképet találltam róla,akinek van róla kép kérem segítsen!Üdv | |||||
sanyi | Adatlap | 372854 | 2011. október 9. 09:28 | ||
Sziasztok! Keresem a Begemot MiG-21 part1 vagy a Fujimi MiG-21 Indian Tiger lapokról az indiai C1111 oldalszámú légigyőztes gép matricáit. Lépték: 1:72. Csere esetén hasonló témájú matricákat tudnék adni. Itt keressetek: d.nash@freemail.hu Üdv Sanyi | |||||
rrobbie | Adatlap | 372853 | 2011. október 8. 21:48 | ||
Majd rábeszáljük HAD Ferit, hogy csináljon! :D Én megrajzolom... Állítólag a 48-as Bisz dobozában lesz magyar festés. ;) | |||||
Fodi | Adatlap | 372852 | 2011. október 8. 21:15 | ||
Fodi | Adatlap | 372851 | 2011. október 8. 21:13 | ||
Felesleges ilyesmit belelátni - egyszerűen aprócska piac vagyunk és nem mi tartjuk el az Eduard-ot, vagy bármelyik más gyártót. A 21-esnek rengeteg látványos festése volt, "egzotikus" légierőkben repült, ezek mind jól eladható témák. A magyar 21-esek (és az összes többi gépünk) hihetetlenül unalmas, teflonszürke, vagy kék-barna-zöld festéssel repült. A keletnémet vagy épp lengyel álcázófestések is sokkal látványosabbak voltak, én is inkább azokat választanám, nem is beszélve valami tényleg különleges, többszínű kamóról. | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 372850 | 2011. október 8. 20:39 | ||
Már csak magyar matrinya kellene hozzá:) | |||||
rrobbie | Adatlap | 372849 | 2011. október 8. 20:36 | ||
Szia! Már az e-day-en ez volt az ajándék makett. Egyszerűen gyönyörű! Mindenkinek ajánlom! Üdv! R | |||||
juge75 | Adatlap | 372848 | 2011. október 8. 20:34 | ||
Szerintem egy ívnek készült, csak kettőként lett kiadva (biztosan túl drága lett volna másképpen) | |||||
vatya1 | Adatlap | 372847 | 2011. október 8. 20:13 | ||
Szia!igen értem mire gondolsz csak amikor 2011 írunk és technika ott tart ahol tart akkor jól esne az embernek hogy ha kifizet 1800ft+1000ft postát akkor rajta lenne minden azon a íven persze régen én is így oldottam meg de azért kell meg venni egy másik ívet hogy tud használni az előzött és utána nem kell más róla akkor csak dobálod otthon jobbra balra és csak mérgelődtsz meg valami azért nem megy fogpiszkálóval. | |||||
A_Petya | Adatlap | 372846 | 2011. október 7. 17:33 | ||
Én anno fogpiszkálóval festettem fel a Mi-24-re a VIGYÁZZ! feliratot :) | |||||
juge75 | Adatlap | 372845 | 2011. október 7. 16:26 | ||
Én meg vettem 12 db (!) Kp Mig-21 Mf-et, hogy legyen elég felségjelem és oldalszámom más típusokra! Akkoriban egyáltalán nem létezett magyar felségjelzés és számsor matricakészlet! Sőt: Mi-8 oldalszám, ék felségjel és "Vigyázz forgó légcsavar!" feliratot is közösen gyártottunk Kiss Csabival! Ez egy ilyen dolog! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az interneten konkrétan ilyenekről nem is fogsz találni (hogy melyik gáp hol volt).
Ez történelem. :)
Amúgy ajánlom figyelmedbe Simon Róbert Sándor oldalát:
www.simonrobert.hu/
Üdv Péter