/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
búza 372217 2011. február 6. 19:30
Válasz erre
Elrontottam: a második kép a 800-as tartályé, de az 500-as törzs alatti függesztő csomópontjai ugyanilyenek.
búza 372216 2011. február 6. 19:27
Válasz erre
CP szárny pótos részlet
CP szárny pótos r...
CP szárny pótos részlet
CP szárny pótos r...

Két fotó hozzá.
"A szárny alatti tartálynál volt egy kimunkálás ami feltámaszkodott a tartó kereszt csapjára."
búza 372215 2011. február 6. 19:16
Válasz erre
Sziasztok!
Istvánnak teljesen igaza van, a hátsó támasznál volt különbség, de ez makettező szempontból teljesen mindegy. Egyébként geometriájában egyforma volt.
Üdv: Búza
Neo954 372214 2011. február 6. 19:13
Válasz erre
ta 490
ta 490
DSC01899
DSC01899

István!

Teljesen igazad van!

A póttartály oldalán olvasható felirat: "CSAK TÖRZS ALATTI TARTÁLYKÉNT"

Második képen pedig a jackpot :) kb. 1 méterre állok a 800 literes tartálytól, de azért megkérdeztem, hogy használták-e. :)

Üdv.:Neo
Neo954 372213 2011. február 6. 18:39
Válasz erre
tn_800x600_1067289_23751_MikojanGurjevicsMiG2119042
tn_800x600_1067289_2...
Mikojan-Gurjevics-MiG-21-3036s
Mikojan-Gurjevics-...
Mikojan-Gurjevics-MiG-21-3031-1
Mikojan-Gurjevics-...

Szia István!

Van benne valami, csak én úgy emlékszem, hogy valahol olvastam 390 és 490-es kapacitásról..., de ez nem biztos.(régen volt egy függesztési táblázatom azt hiszem azon láttam)

Viszont a képen mintha különbözne a két tartály.

Illetve még két kép a füves repteres témához :) )

Üdv.:Neo
István 372212 2011. február 6. 18:18
Válasz erre
Sziasztok!
A póttartályhoz lenne egy megjegyzésem de már nem emlékszem pontosan ha nem így van majd valaki megcáfolja.Én kétfajta 490l tartályra emlékszem volt ami a szárny alá volt rendszeresítve az jó volt a törzs alá is de volt olyan törzsalatti ami nem volt jó a szárny alá azért mert a hátsó támasznál volt különbség.A szárny alatti tartálynál volt egy kimunkálás ami feltámaszkodott a tartó kereszt csapjára.De az is lehet hogy amit a törzs alá használtunk az a 74 tip maradéka volt.Azon meg nem volt lehetőség a szárnyalatti pótos használatára.Ha esetleg valakinek lenne fényképe erről az sok mindent elárulna.
Üdv
zoli1989 372211 2011. február 6. 14:53
Válasz erre
Köszi az infókat mindenkinek!
Ezt eddig nemtudtam hogy amik a szárnyra függeszthetők, azok felszerelhetők a törzs alá is.
48-ban van egy PTB-800-asom, azt tartalékoltam a törzs alá, majd valamelyik jövőbeni 21-eshez. De így már más a téma, mostmár tudom hogy felrakhatom a törzs alá a kisebbet is (Az Academy csak PTB-490-est ad) :)
búza 372210 2011. február 6. 14:22
Válasz erre
Sziasztok!
Az 5531-en 500 literes van a törzs alatt. Ezt lehet függeszteni a két külső tartó helyére felszerelhető szárny alatti üzag. tartály tartókra is. A BISZ-AP tipuson 2750 liter a gépben és max. 2X500, + 1X800 liter a tartókra. Ekkor már a hordozható fegyverzet súlya korlátozott.
Üdv: Búza
migi 372209 2011. február 6. 13:05
Válasz erre
21arzenalja
21arzenalja

Itt láthatod ami hozzá járt ,vagy helyesebben volt rendszeresitve .
migi 372208 2011. február 6. 12:42
Válasz erre
Tudtommal két féle van 490 -790 l
zoli1989 372207 2011. február 6. 12:31
Válasz erre
30622312
30622312

A póttartályokra valahogy soha nem is figyeltem, de most kezd tisztulni a kép :) Akkor ez, a törzs alatt, ugyanaz a pótos ami a szárnyak alatt is szokott lenni (PTB-490) ? Nincs semmi különbség ?
Neo954 372206 2011. február 6. 11:58
Válasz erre
Szia Gábor!

Köszönöm a választ!
Ez a tartály ugyanaz mint a 23 törzs alatti tartálya ugye?
(másoltattam zvezda ptb-800-ast és most van 8db de csak 3db 23-asom van :) )

Meg jól is néz ki :)

Üdv.:Neo
zoli1989 372205 2011. február 6. 11:36
Válasz erre
Nagyon szép lett ez az F-13-as!
Nekem nem lenne bátorságom egy ilyen méretű átalakításhoz nekifogni... Gratula!
A végén még a szolnoki kiállításon veszek valami 21-est, mert már elég rég építettem :D (2009 decemberében lett kész a legutóbbi)

Ami az Eduard-ot illeti, én úgytudom, ha ebből a szériából jók lesznek az eladások akkor folytatni fogják a MiG-21-es sort...
www.youtube.com/watch
migi 372204 2011. február 6. 10:42
Válasz erre
Kép 633
Kép 633

Szia Gabi
Egy másolt Neomega UM orr részt használtam fel hozzá ,a többi az barkácsolás .De azóta már több mindent nem igy oldanék meg . talán majd a következőnél.
Rumcájsz_52 372203 2011. február 6. 10:36
Válasz erre
Szia migi
Tetszik a madár, jól megdolgozhattál vele, de legalább nekem is ötletet adott - ha már sajnos az Eduard se ígéri ezt a változatot. Nekem fontos az F-13 változat, mert a PG-ben bohó ifjúkoromban ilyen gépen dolgoztan először, konkrétan a "2319"-en.
Használtál hozzá valamilyen átalakító készletet, vagy teljesen saját kézből küszködted össze?
Üdv R.
búza 372202 2011. február 6. 09:29
Válasz erre
1085211F
1085211F
1085213F
1085213F

Szia Neo!
Az MF-hez, a Bisz-hez és az AP-hoz volt rendszeresítve a törzs alá. Túl sokszor nem használhatták, felesleges lett volna.
Üdv: Búza
migi 372201 2011. február 6. 08:59
Válasz erre
Szia
Academy 1/48 as PF ből lett átalakitva .
Neo954 372200 2011. február 6. 08:48
Válasz erre
Szia!

Migi!:Jó lett a gép!
Milyen gyártmány?

Kérdésem lenne a szakemberekhez! Használtak valaha PTB-800-as pótost a magyar 21-esek?

Üdv.:Neo
migi 372199 2011. február 6. 08:23
Válasz erre
Kép 664
Kép 664
Kép 665
Kép 665
Kép 666
Kép 666
Kép 660
Kép 660
Kép 671
Kép 671
Kép 673
Kép 673
Kép 675
Kép 675
Kép 676
Kép 676

Sziasztok
Hát csak befejeztem ,igaz több kisebb nagyobb hibával de elkészült ,
Lacy 372198 2011. február 5. 18:58
Válasz erre
doky3 372197 2011. február 4. 21:38
Válasz erre
Szia!

Tudom hogy iszonyat munka lesz vele, a részleteket úgyszólván a nulláról kell felépíteni, de mivel elég jól publikált gépről van szó, nem tartok tőle.
Neked is sok sikert!

Üdv.: István
Airmax 372196 2011. február 4. 20:29
Válasz erre
Szia doky!

Lesz vele munkád bőven...
Olvashatod eddigi írásaim alapján,hogy mi a véleményem a lassan debütáló Cseh madárkáról,de lassan lassan hajlok arra hogy a későbbiekben ha a "profipack" verzió beváltja a hozzáfűzőtt várakozásokat talán beszerzek egy két darabot. De csak is abban az esetben,ha többletet hoz az eddigi gépekhez mérten.
Addig marad az olcsó Aca ill bekivánom szerezni a trombitás 1:32-es gépeit.

Üdv: András
doky3 372195 2011. február 4. 19:32
Válasz erre
Szia!

Megértelek. Van az úgy hogy ragaszkodik valaki egy adott dologhoz. Én is csak megpróbáltam rávilágítani a két készlet közötti döbbenetes mértebeli és formai különbségekre, ami igazából egymás mellé rakva derül ki.
Igazad van, mikor a "durung" mivoltát említed, az OEZ-hez használt műanyag mennyiségéből egy másik Aca-t lehetne kiönteni:). Nálam még 2db O pihen, bár az egyiket még a nyáron elkezdtem a szabad ég alatt, mivel a rengeteg por, forgács miatt nem benti munkának való. Szóval eddig a maró volt a legjobb barátom: kabin, hmű kiömlő, szárnyak. Most egy ajándékon dolgozom, de aztán újra belevágok.
mrtiff 372192 2011. február 4. 12:13
Válasz erre
Lestrapált Bis-t szeretnék csinálni,azok közül amelyek Pápán rozsdásodnak.Régen még volt szerencsém közelről látni őket repülés közben(Pápán voltam katona)Most fényképeket várok amit pár napja készítettek valamelyikről és azt fogom/szeretném megcsinálni.(remélem használható képek lesznek,mert nem"hozzáértő" csinálta őket,de lelkére kötöttem,hogy cm-ként 1 kép legyen.)
Ha meglesznek,megosztom Veletek!
A képet köszönöm!
Neo954 372191 2011. február 4. 11:03
Válasz erre
Neo954 372190 2011. február 4. 11:02
Válasz erre
21bis
21bis

Szia!
Bisz-ről ilyen vonalrajzot találtam, sajnos nem bővelkedik benne a google, illetve más oldalak sem.

Felső képen a "Lazuros" alsó képen az "RSZBN-es" bisz van.

Melyik lajstromú gépet szeretnéd megcsinálni?

Üdv.:Neo
Tibcsi 372189 2011. február 4. 10:41
Válasz erre
Tibcsi 372188 2011. február 4. 10:40
Válasz erre
Az Academy MF alapból inkább bis-re hasonlít, a gerinc legalábbis. A futószáak túl magasak, azokat meg kell rövidíteni kb. 3-4 mm-rel. Valamint az orrkerék is túl nagy átmérőjű.
mrtiff 372187 2011. február 4. 10:33
Válasz erre
De nekem a makett nem olyan hosszú.Azért gondolom,hogy a rajzom is rossz.A pontosítás kedvéért,én az Academy MF-jéből akarok Bis-t kreálni.Azért kellene mérték helyes BIS rajz.
Neo954 372186 2011. február 4. 10:30
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy nincs valakinek elfekvőben F-13-as vagy pf Kabinteteje?

Cserébe tudok adni PFM kétrészes kabintetőt, vagy money-t :)

Előre is köszi!

Üdv.:Neo
Tibcsi 372185 2011. február 4. 09:14
Válasz erre
Légy erős: a rajz jó. Az Academy 21-es nem jó...
mrtiff 372184 2011. február 4. 09:09
Válasz erre
Sziasztok!
Valaki tudna nekem a bis-hez normális 3 nézeti rajzot linkelni?Mert ami nekem van,azon nekem az Academy kit nem olyan hosszú (+3 cm).Ezek szerint nem pontos (már mint a rajzom)
Előre is köszönöm!
Airmax 372183 2011. február 4. 02:07
Válasz erre
Szervusz doki

Egyáltalán nem baj,sőt!

Ezek tények,nemcsak nekem de szerintem még sokaknak jól jött ez a publikáció.
Érdekes dolgok ezek...
Valamikor 90-ben testvéri barátom hozott a csehektől 2 doboz Oez 21-est.
Jesszus...mintha a Jura kor távlatába lenne...Nos szóval oda meg vissza voltunk az örömtöl,s pontosan a kit "durung" mivolta tántorított el tőle.Egy gépet összeraktam az akkori lehetőségeim szinvonalán,ma is nagymamám vitrinjében lakozik.
Az Academy makettjéhez bizonyos igen szoros szálak fűznek, ezt nemkivánom publikálni.
Monox tényei ellenére az előbbi oknál fogva ehhez vonzódom.
Nemkivánok versenyen megjelenni vele(Anno Gulyás Máté igencsak megépítette)pusztán megépítem magamnak.Tekintettel hogy ennek a típusnak a "bolondja" vagyok,remélem életemben birtokomban lesz még olyan gyártmány amelyre rá lehet mondani, na ez igen.

Üdv: András
doky3 372182 2011. február 4. 00:07
Válasz erre
"Megjelent ennél jobb alakhűségű 48-as a piacon?"

Nem azóta, hanem előtte ESCI, OEZ dobozban levő Mig-21-esek (ugyanaz van mindkét dobozban). A cseh-olasz készlethez Én azóta sem tudok feljavítót, pedig megérné. Volt a birtokomban Aca, és OEZ is, már csak az utóbbiból van kettő. A lenti hsz.-t az én kérdésemre miszerint-"Mi a baj az Aca 21-esével?"- reagálva küldte "Monox". Remélem nem baj ha bemásolom, segítő szándékkal teszem.

"Ha ráteszed az 1/48-as méretarányú rajzra az OEZ gép fő részeit minden méret stimmel. Az Academi géptörzs hossz kb. 3 centivel, a fesztáv mintegy 2 centivel nagyobb (vagyis torz a gép.) Az Academi bisz gerincrésze úgy néz ki, mintha egy kolbászt ragasztottak volna a gépre, a vezérsíkba való becsatlakozás a valóságban még egy SMT-nek is a becsületére vált volna... Marhára bántó módon látszik a törzsön az beömlőnyílás ívének hibája, de ugyanez még sokkal jobban látszik a hajtómű nyílásnál (hirtelen vékonyodnak.) A szárnyak húrhossza is több mint 1 centivel kissebb mint ami kellene, ezért ránézésre nemcsak torz, hanem kifejezetetten lapított benyomást kelt a gép. A kabin jó tágas, a méretei engem a Szu-22-re emlékeztetnek. Az orrkúp íve hibás, ezzel semmit nem lehet tenni.

Hát nagyjából ennyi a gondom az Aca makettjával. Olcsóbban is beszerezhettem volna őket, mint az OEZ-t mégis inkább felhajtottam a világ végéről az utóbbit. (Az egyiket ráadásul ESCI csomagolásban!) A mérethibákat a szép felület sem ellensúlyozza - ez az Aca legnagyobb hibája. Ha viszont összerakod az OEZ-t és az egész gépet símára polírozod, majd újra karcolod, akkor világbajnok eredményre számíthatsz.
Az OEZ gép legnagyobb hibája a kabin hihetetlenűl gyatra kidolgozása, üléssel együtt. Szettből ezt nem lehet beszerezni (az Aca-hoz lett gyártva, a mérethiba miatt mintegy másfélszer akkora mint a törzs) úgyhogy itt csak a "Csináld magad mozgalom" segít, viszont a műgyanta KM-1-es ülés alapos oldalcsiszolással belefér. A törzsön is alakítani kell a kabinnál egy kicsit, amit utána a kabintetőre kell visszarakni. A kerékaknák és az ajtók vékonyabbra cserélendők, és be kell vezetékezni mindet. Az összes kilépőél vékonyra csiszolandó (a beömlőnyílás és a fúvócső is!) Ha ezeket elvégzed (munkaigényes nagyon) akkor viszont olyan gépet kapsz, amire méltán büszke lehetsz!...
notarius 372181 2011. február 3. 20:27
Válasz erre
Kösz. Bízzunk benne, hogy valóban helyesbítik.
Airmax 372180 2011. február 3. 15:05
Válasz erre
Szevasz Xaba!

Te figyelj ide,ha sértésnek vettem volna írásod tökéletesen biztos hogy félreérthetetlen módón,magyarúl,egyenesen a szemedbe írtam volna.Még csak véletlenül sem vettem sértésnek,ezért is írtam írnivalom kezdetén "köszönöm pontosításod".
Az a helyzet,meg kell valjam régen éreztem magam íly kellemesen e virtuál pódiumon mint köztetek :)
Remélem a jövőre nézve emberközelből is megismerhetlek benneteket valahol Magyarországon.

Üdv: András
Xaba 372179 2011. február 3. 14:54
Válasz erre
Airmax (5245): Nem állt szándékomban megsérteni téged – ha ez “sikerult”, akkor elnézésedet kérem. Magam is azt probáltam megfogalmazni, amit te: vagyis, mindenki döntse el magának hogy mit, és mennyire értékel.

Airmax (5246): Ajánlom a www.ericyymodel.com/ web-shopot – ezen 39USD árban vesztegetik a Trumpeter 1/32-es MiG-21-eseit, amire rájön a szállítás (kérdezz rá e-mail-en). Magam nem próbáltam még, viszont sokan dícsérik Eric-et és, ami talán még fontosabb, még nem találkoztam olyannal aki szidta volna.
Notarius (5253): Egy másik fórumon, a tiedhez hasonló panaszra, Libor Havranek (az Eduard web-mestere) a kovetkezőképpen válaszolt: www.arcforums.com/forums/air/lofiversion/index.php

üdvözlet, Csaba
notarius 372178 2011. február 3. 12:51
Válasz erre
Most mondhatjuk azt, hogy a csehek is tipikus kelet-európaiak. Ígérgetnek, beharangoznak, aztán messze nem olyan semmi, mint amit vársz. Szinte bármit nézhetünk: pl. aires. Szép-szép, de nem bírod betenni ahová elvileg tervezték, csak ha szétfaragod az agyad. :(
Na és drága.

Arra azért kíváncsi leszek, hogyha írok nekik, hogy az ingyen postával mi van, akkor mit találnak ki? Rendejek még egyet és az ingyen van? ;)
Airmax 372177 2011. február 3. 12:11
Válasz erre
Apropó még egyetlen kis szösszenet...

Erről a "Limited Editionról" ill a "Authentic certificatrol" eszembe jut az 1981-óta egymást követő "Limited Edition" Omega koncertek :D :D
Végtére is a Mig-21-es is kimeríthetetlen téma...
Airmax 372176 2011. február 3. 12:07
Válasz erre
Szevasz Notárius :)

Értem én értem na de ennyire ... :D :D
Aszondják a népek,hogy ez egy kreatív időtöltés mint olyan,na most Ez az Eduháp értelmezésében ezek szerint fokozottan érvényes :)))
A probléma meg abban keletkezik ezek szerint,hogy ezért a "te munkádért" nem kevés summát is elkérnek...
A másik oldal,akkor azok a szerencsétlen kiegészítőgyártók vajh mi az öreg ördögből élnének meg?

Üdv: andrás
notarius 372175 2011. február 3. 11:36
Válasz erre
Tudod: az Eduard Profipack azt jelenti, hogy csak profik tudják összerakni sok munkával. :)))
Sajnos egyik Edu kitt sem arról híres, hogy pontos lenne. :(
Airmax 372174 2011. február 3. 11:23
Válasz erre
Szia Papi!

Köszönöm soraidat megvallom jól esett,ebben a szétesés előtt hezitáló szerencsétlen kis országban...
Köszönöm a gyakorlati instrukcióidat is,többet érnek számomra mint holmi mint bármely külhonos okoska évődései.
Namost idővel bizonyosan beszerzem a trombitás bitang Mig gépeit,de én sem álok úgy anyagilag,hogy kiemeljek 40 rugót a költségvetésből nagyhirtelen.(ennyi már kiment a légrendszerre,pisztolyra).
Ez az Edu Mig...
Jómagam más aprópó okán leírtam a véleményemet,de abban igazad vagyon,hogy a "mezei" kitből el lehet képzelni valamit.Valamit mert egyenlőre senki nem mérte,hasonlította egyebek.Megnéztem az alkatrészbontást ill a 3D renderelt képeket,hát...
Elkövettek egy nagyon merész dolgot, a szárnyakat egybe öntik a törzsteknő alsó felével.Ez a futóaknák szerelése miatt jó elképzelés,de a műanyag vetemedése miatt katasztrófa.Nézd meg rögtön látod mire gondolok.

Baráti üdv: András
notarius 372173 2011. február 3. 10:41
Válasz erre
Az a tök jó, hogy megrendeled, berakod a kosárba, és rászámolja a postaköltséget. Nem elég, hogy rászámolja, de le is emeli. :)
VO101_Papi 372172 2011. február 3. 10:15
Válasz erre
Szia Airmax!

Ha most térsz vissza, akkor üdv újra a klubban.
Nos, nekem megvan a revell 21-es, illetve mindhárom trumpi 21-is. A revell-ből csináltam PFM-et, építettem kabint hozzá, illetve átkarcoltam, festve még nincs, NDK-ás lesz egyszer. A revell dobozában lévő MF-hez való gerincet összeházasítottam a trumpi MF-el, mivel az eredeti gerinc katasztrófális, emiatt a törzset is át kellet karcolni. Összeségében azt mondanám, hogy a revell sem annyira katasztrófális, csak kicsit többet kell farigcsálni ahhoz, hogy elfogadható 21-es legyen belőle, viszont a trumpi sem annyira tökéletes, mint gondolná az ember.
Ha van már készleten Academy 21-esed, akkor nyílván ne dobd ki, én sem fogk megválni tőlük, de azért az új edu 21-es, az más élmény lesz, a sima profipackból, szerintem kiváló makett készülhet, ami összeségében nem lesz drágább, mint egy aca feljavítókkal kiigazítva.

fridi!

Az aca valóban inkább bisz, mint MF, ezért is adtak ki hozzá gerincet, illetve függ.vezérsíkot. A CMK-nak nagyon szépek a 21-es gyanta kiegészítői az aca-hoz.
fridi 372171 2011. február 2. 17:32
Válasz erre
Bocs, bisz.
fridi 372170 2011. február 2. 17:29
Válasz erre
Az Academy 21MF-je inkább bis mint MF.
                                           Üdv: Fridi.
vlevi 372169 2011. február 2. 17:29
Válasz erre
Eduard kísérletezik 1:48-ban a 21-essel.
www.eduard.cz/
Airmax 372168 2011. február 2. 16:19
Válasz erre
Szia Papi!

Ez érdekes.Össze és vissza jártam külhoni oldalakat,ahol pl a Revell 1:32-es kitjével vetették össze.Emlitett esetben a Revell gépe oly szinten volt torz alakilag,hogy én gyártásba sem mertem volna tenni.Az F-13 korai változatot egyenesen kötelező darabnak ajánlották.Mondom ezt így tekintettel arra hogy fizikailag nemvolt még szerencsém sem a trombitás sem a revell gépéhez.
Az Academy nálam egyrészt nosztalgia.Amikor megjelent az első darabok közül birtokoltam belőlük,majd egyik napról a másikra befejeztem a makkettezést.Ennek jó pár éve akárhogy számolok...Most igyekszem visszatérni "Édenbe".
Megjelent ennél jobb alakhűségű 48-as azóta a piacon?

Üdv: András
VO101_Papi 372167 2011. február 2. 16:06
Válasz erre
Szia Airmax!

Én itt találtam hirtelen: www.hannants.co.uk/product/TU02218
Nekem megvan, és annyit tudok mindani róla, hogy rendelkezik némi alakhibával, ami ebben a méretarányban már nagyon kirívó. A 48-as Academy 21-sel is ez a fő gond, csak nagyvonalakban hasonlít kívűl, belűl egy MF-re.

Üdv: Papi
Airmax 372166 2011. február 2. 11:07
Válasz erre
Apropó,még egy gondolat Xaba.

A Trombitás 1:32-es Mig-21-es gépeit ez idő szerint hol lehetne legolcsóbban beszerezni szerinted?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.