<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Varjúbácsi | Adatlap | 354031 | 2009. február 1. 11:30 | ||
Solo | Adatlap | 354029 | 2009. január 26. 19:12 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 354028 | 2009. január 26. 18:39 | ||
Daala | Adatlap | 354027 | 2009. január 26. 14:05 | ||
Azok a kontúrfények, sima fehér fényű lámpák. Éjszakai repülésen szép körcsíkokat tudnak csinálni:) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354026 | 2009. január 26. 14:02 | ||
Solo, Daala! Tudnátok abban segíteni, hogy a Mi 17 rotorlapátjainak végén a jelzőfények milyen színűek voltak? Köszönöm. | |||||
Daala | Adatlap | 354025 | 2009. január 26. 10:59 | ||
Ahogy a Trumpi kit bontását figyelgetem, a faroklégcsavart is át kell kicsit alakítani formájában, ugyanis a 706-707-en a Mi-24-es-hez alkalmazott van. | |||||
Daala | Adatlap | 354024 | 2009. január 26. 10:55 | ||
Solo fotóin is látszik, hogy a magyar gépeken is ugyanolyan megoldású alsó főfutóbekötés van mint az újabbakon csak rá van építve egy áramvonalazó lemez borítás. | |||||
Daala | Adatlap | 354023 | 2009. január 26. 10:50 | ||
pipi! Gyakorlatilag csak a rajzon pirossal jelölt alkatrészeket kell átalakítanod hozzá a magyar változathoz meg az infracsapda kivetőket ráépíteni a faroktartóra! www.cybermodeler.com/hobby/kits/tru/kit_tru_5102.shtml | |||||
pipi | Adatlap | 354022 | 2009. január 25. 21:47 | ||
A Trumpi 35-ös Mi-17-en a magyar változat megépítéséhez mihez kell hozzányúlni? Köszi előre is! | |||||
Solo | Adatlap | 354021 | 2009. január 25. 19:54 | ||
Igen, a magasság kb. egyezik. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354020 | 2009. január 25. 00:36 | ||
Daala, Solo! Köszönöm a segítséget, a képeket, most már látom mit kell keresni a fotóimon. Mindenképpen a felújított gépek egyikét szeretném "megmodellni", tehát azt hiszem nem úszom meg a faragást. Jól érzékeltem a fotókon, hogy a tartályok magassága nem változik, csak a törzstől való kinyúlás? Úgy látom, hogy az ablakok alsó szélétől mindkét tartály ugyanannyira van. | |||||
Daala | Adatlap | 354019 | 2009. január 24. 20:29 | ||
Varjúbácsi! A Trumpi 35-ösből is ilyenformán csak 706-707 készíthető. Aszo-2 infracsapda kivetők vannak a makettben a faroktartóhoz? Mert a 706-707-hez kell. Ugyanez vonatkozik a Hobbyboss-ra is ha valaki 72-ben akarja ezt a két gépet. | |||||
Daala | Adatlap | 354018 | 2009. január 24. 20:21 | ||
Solo | Adatlap | 354017 | 2009. január 24. 20:06 | ||
Daala | Adatlap | 354016 | 2009. január 24. 15:59 | ||
lemeradt=lemaradt | |||||
Daala | Adatlap | 354015 | 2009. január 24. 15:58 | ||
Ja bocs még valami, a MI-8P- ken még aza oldalablakokat is ki kell cserélni szögletesre. Ez még lemeradt! | |||||
Daala | Adatlap | 354014 | 2009. január 24. 15:57 | ||
A Hobbyboss készletből alapból készíthetsz magyar 706-707-est, de a főfutók alsó törzscsatlakozását ki kell cserélni a régebbi háromszögszerű alakúra, vagy betömíteni a rudak közötti rést, vagy megvenni a Pavla vonatkozó kiegészítőjét. Csinálhatsz továbbá magyar Mi-8P-t is, 10445, 46, 47, mert ezek is nagy tartályosok (ill. sajnos a 45-ös csak volt). Hobbyboss Mi-8-hoz szintén a Pavla adott ki komplett hajtómű-felsőrészt. Daala | |||||
Daala | Adatlap | 354013 | 2009. január 24. 15:50 | ||
Oldalról vagy felülről nézve tisztán látszik a méretbeli különbség a tartályok között, valamint a nagy tartályosokon négy rögzítőpánt van a kicsiken csak három. A nagytartályoson hátul jobban kilóg a tartályvég a hátsó ajtó felé és a főfutószár bemarása is láthatóan nagyobb ezeken - köszönhetően a kövérebb tartálynak. Daala | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354012 | 2009. január 24. 15:06 | ||
Rotorguruk! Felnyomtátok a kiváncsisági szintemet a kistartály-nagytartály témában. De hiába néztem végig az airliners.net -en kb. 1300 db Mi 17 fotót, én nem láttam különbséget a tartályok között, maximum annyit, hogy néhánynak az elején volt valami gumibugyi szerűség, de az is csak az első rögzítő pántig. Ha mégis más az 5 magyar minyó,mint amit a csehek, szlovákok, bulgárok, pakisztániak, venezuelaiak használnak, tudná valaki számszerüsíteni a különbségeket (elállás a törzstől,hossz, űrtartalom, stb.) hogy a bunkó műszaki agyam is megértse? Kösz. | |||||
Solo | Adatlap | 354011 | 2009. január 23. 09:27 | ||
Mindkét modernizált 17-es kistartályos. 703,705 | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354010 | 2009. január 23. 07:59 | ||
Daala, Solo! Az általam feltett képeken a nagy tartályos vagy a kistartályos gép van? | |||||
Daala | Adatlap | 354009 | 2009. január 22. 17:53 | ||
701; 702; 703; 704; 705 - kis tartály 706; 707 - nagy tartály | |||||
Solo | Adatlap | 354008 | 2009. január 22. 17:15 | ||
A Trumpeter 1:35-ös maketten másféle tartály van. Nagyobb. Hosszabb és szélesebb is. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354007 | 2009. január 22. 07:47 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 354006 | 2009. január 21. 21:02 | ||
Solo | Adatlap | 354005 | 2009. január 21. 13:05 | ||
Az kemény dió lesz. :) Új oldaltartályokat kell faragnod hozzá. A pilótafülke is elég sci-fi a trumpeter maketten. A műszerfalak mások ,mint a többi magyar 17-en. Beépítettek pár displayt, és a kabinüvegezés alsó részt belülről befedték fekete "vászon?" anyaggal. Próbálok képet szerezni róla. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354004 | 2009. január 21. 12:50 | ||
Solo! Azt a gépet szeretném megcsinálni a Trumpiból, amelyiket most újítottak fel, és benne van az időjárás radar. | |||||
Solo | Adatlap | 354003 | 2009. január 21. 12:26 | ||
Jól mondja Mekett.:) Egyébként melyik Mi-17-ről kellene kép? | |||||
Mekett | Adatlap | 354002 | 2009. január 20. 22:55 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 354001 | 2009. január 20. 21:32 | ||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni néhány képpel a magyar Mi 17-esek belsejéről? Sajnos nagyon kevés fotót találtam a neten. Köszönöm. | |||||
f2d | Adatlap | 354000 | 2009. január 18. 19:18 | ||
Én is így jártam a legutóbbi helikopter makettemmel, csak annál pont a kabin eleje (átlátszó alkatrész) volt elvetemedve, így csak nagyon vékony felületen lehetett ragasztani. Én a Revell folyékony ragasztóját használtam az alkatrészek összehúzatásához. Eddig még nem esett szét, kíváncsi leszek meddig bírja. | |||||
Muzzy | Adatlap | 353999 | 2009. január 18. 18:45 | ||
Amatőr! Óvatosan meleg vízben esetleg vissza tudod hajlítani, de légy nagyon óvatos, ha nem elég meleg, nem tudod hajlítani, ha túl meleg összeugrik. Esetleg fogasd meg egy két helyen pillanatragaccsal, és utána oldószeressel ragaszd végig. Muzzy | |||||
Amatõr | Adatlap | 353998 | 2009. január 18. 15:32 | ||
A tehén is bonyolult állat, de én megfejtem! Hála istennek azért még tudom mi forog rajta :) Ellenben összepróbáltam a törzsfeleket, illetve negyedeket :) és a pilótafülkénél sajnálattal vettem észre, hogy elég rendesen el van csavarodva. Ha feszítés nélkül összeillesztem simán van benne 2-3 mm! Csavarva feszítve passzol, de nem tudom milyen ragasztó fogja igy megfogni | |||||
borisz | Adatlap | 353996 | 2009. január 17. 10:25 | ||
Nagyon figyelj a rotorra("propeller"), mert bonyolult. | |||||
molnark | Adatlap | 353995 | 2009. január 16. 19:55 | ||
Én is haszonló cipőben járok mint te, igaz, autókat nem c sináltam eddig. :) De bármilyen tanácsot szivesen veszek. én a lejjebb látható makettnek álltam ma neki. | |||||
Amatõr | Adatlap | 353994 | 2009. január 16. 19:15 | ||
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Szert tettem egy 1/72 Zvezda Ka-52 -re, mert úgy megtetszett. Ez lesz az első heli makettem (eddig autóztam) Szóval szeretnék egy kis festési, összeállítási, -mire figyeljek segítséget kérni. Előre is köszönöm. Peti | |||||
vlevi | Adatlap | 353993 | 2009. január 7. 20:43 | ||
Jó, de a matricázás miatt úgyis fényesnek kellene lennie. Ennyi erővel lehetne minden makettfesték selyemfényű is, azt a legkönnyebb kezelni. De csak erőltetik, hogy matt, meg fényes, nemistudom minek :) | |||||
molnark | Adatlap | 353992 | 2009. január 7. 20:25 | ||
Tibcsi | Adatlap | 353991 | 2008. december 30. 14:09 | ||
Az attól függ :) Katonai gépekhez elsősorban matt kell, a polgári helikhez pedig inkább fényes. | |||||
molnark | Adatlap | 353990 | 2008. december 30. 13:01 | ||
Hello! Matt festékek jók a helikopter makettekhez? vagy azokhoz inkább fényes kell? | |||||
xcraft | Adatlap | 353987 | 2008. december 4. 20:10 | ||
Szia RaPe! Nekem megvan a legato, nem rendelek cheyene miatt, de észben tartom, ha importálok valamit szólok. :) | |||||
RaPe | Adatlap | 353985 | 2008. december 4. 16:08 | ||
X! Ha esetleg megrendelnéd, sikíts már előtte, mert akkor lehet beszállnék a rendelésbe én is, csak egy Sikorsky s-67-tel :) www.anigrand.com/AA2022_S-67.htm | |||||
xcraft | Adatlap | 353983 | 2008. december 4. 13:18 | ||
Sziasztok! Jövő év januárban megjelenő újdonság, Lockheed Cheyenne (AH-56) www.anigrand.com/AA2085_AH-56.htm Ismerve az Anigrand termékeit, nem túl jó minőségű öntvényekre lehet számítani, de mindenképpen kuriózum. A Legato régi gyanta makettje fehér holló a piacon. | |||||
borisz | Adatlap | 353982 | 2008. november 16. 11:25 | ||
f2d | Adatlap | 353981 | 2008. augusztus 23. 08:05 | ||
Muzzy | Adatlap | 353980 | 2008. augusztus 17. 16:10 | ||
Tibcsi! Még lét tippem van: Nézd meg a kiegyensúlyozást, és a kotyogásokat! Muzzy | |||||
Tibcsi | Adatlap | 353979 | 2008. augusztus 15. 19:26 | ||
Muzzy, Igen, mindig ugyanarra. De a jelenség nem állandó. Néha előjön, néha nem. Engem igazából ez zavar. A forgószárnyak kétlapátúak, a felsőn a Bell helikről ismert röpsúlyos stabilizáló rendszer van. A lapátok bekötése fix állásszögű (az alsóké) de egy forgáspont körül előre-hátra ell tud fordulni. A felsők állásszögét a röpsúlyos rendszer állítja. Az egy kúpon futást azért még ellenőrzöm, köszi a tippet! :) | |||||
Muzzy | Adatlap | 353978 | 2008. augusztus 15. 16:36 | ||
Tibcsi! Mindig ugyan abban az iányban kezd el kitörni? Ha igen, lehet, hogy nem egy kúpon fut az egyik lapátsor. Muzzy | |||||
Tibcsi | Adatlap | 353977 | 2008. augusztus 15. 11:40 | ||
Félig OFF leszek. :) Van egy repülőképes helikopter modellem. Koaxiális rotorral plusz egy faroklégcsavarral van ellátva, amit az oldalkormánnyal működtetek. Az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy a helikopter a levegőben függ, nagyjából egy helyben, egy irányban és (látszólag) minden ok nélkül elkezd forogni, amit csak a faroklégcsavarral tudok megállítani? Aztán meg viszaáll az előző állapot. Hozzáteszem, hogy egyáltalán nem precíziós szerkezet, tehát akár lötyögések is okozhatják... a két forgószárny fogaskerék kapcsolatban van, elvileg a fordulatszámuk kötött... van valakinek tippje? Kösz: Tibcsi | |||||
pipi | Adatlap | 353976 | 2008. augusztus 3. 16:33 | ||
Sziasztok! Ha valaki rendelkezne olyan képpel, amelyen Uaz-t próbálnak betuszkolni egy Mi-17-be kérem ossza meg velem! Köszi előre is! Üdv mindekinek! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Keresem Yefim Gordon Mi-17-es könyvét, illetve a Kagero Mi 17 fotoalbumát, ha lehet elektronikus formában, ha nincs esetleg scannelésre kölcsön.
Köszönöm.