<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 249970 | 2007. június 10. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||
aviaforum.ru/attachment.php | |||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 249969 | 2007. június 10. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 249968 | 2007. június 10. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hi Lucky! Pontosan mi az elképzelésed? A Hóolvasztó kocsi jelenleg az Istvántelki főműhely területén enyészik, (Budapest) és innen fog a restaurálóba kerülni, ennek végeztével pedig a vasúttörténeti parkba. Két dolog, ismerve a vasutat: remélem nem fektetik a kocsit, hogy a végén ócskavastelepen végezze. (mikor megláttam, első felindulásomban le akartam szerelni a hajtóművet, de k... nagy, és nehéz) :) A második: nem tudom meddig lesz itt, ha kell valami körbefényképezem, bár restaurálás után valószínűleg jobban fog kinézni, jelenleg nagyon hiányos. | |||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 249967 | 2007. június 10. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mi lelte ezt a szegényt? Rakodási hiba miatt hátracsúszott a teher? | |||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 249966 | 2007. június 10. 20:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 249965 | 2007. június 10. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kollega! Ehheza remekhez mi módon lehetne közelebb jutni? | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 249964 | 2007. június 10. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||
Azon a Omm kocsin kéne egy-két dolgot átépíteni, volt hozzá szerencsém. Egyébként az ötlettel megelőztél. T Trumpi hajtómű milyen készletben van? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 249963 | 2007. június 10. 16:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Érdemes lenne saját építésben megcsinálni... 1:32-ben van hajtómű(Trumpeter) és 1:35 vasúti kocsi (Dragon) | |||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 249962 | 2007. június 10. 15:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma a munkám során igen érdekes dologra leltem, egy gázturbinás hóolvasztó szerkezetre, amit valamikor a MÁV üzemeltetett. Először elrobogtam mellette, csak pár pillanat múlva tudatosodott, hogy alighanem egy MiG-15 -ön alkalmazott, VK-1 turbinát láttam a szemem sarkából. A felépítményen többezer literes kerozintartály. A kocsibárca szerint feújítása után a budapesti, Vasúttörténeti parkban lesz kiállítva. Néhány kép az elkészült 170 közül. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 249961 | 2007. június 10. 09:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
5N87 | Adatlap | 249960 | 2007. június 8. 09:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 249959 | 2007. június 7. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||
a szárnyasember :) egyébként egy Pegasus - Siemens-Schuckert D-III makett: www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||||||||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 249958 | 2007. június 6. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 249957 | 2007. június 6. 14:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Macal | Adatlap | 249956 | 2007. június 5. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 249955 | 2007. június 4. 08:06 | ||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 249954 | 2007. június 4. 08:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 249953 | 2007. június 4. 07:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 249952 | 2007. június 3. 21:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
sorry a képminöségért de telefonnnal lettt csinálva:(())) | |||||||||||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 249951 | 2007. június 3. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
SSgt.Chris | Adatlap | 249950 | 2007. június 3. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 249949 | 2007. június 3. 17:34 | ||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 249948 | 2007. június 3. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
és ide vajon befolyt? :D még néhány ooops itt: www.4wheeloffroad.com/whoops/131_0704_april_2007_military_whoops/photo_01.html és itt: www.4wheeloffroad.com/features/131_0705_army_4x4_stories/photo_01.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
Macal | Adatlap | 249947 | 2007. június 3. 14:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Bomb | Adatlap | 249946 | 2007. június 1. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 249945 | 2007. június 1. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 249944 | 2007. június 1. 10:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
A németek fordítva gondolkodtak. A DUKW is csak egy mezei "Deuce and a half" csónaktesttel. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 249943 | 2007. június 1. 08:28 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ezolyan mint egy mezei motorcsónak lánctalpakkal. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Csaba307 | Adatlap | 249942 | 2007. május 31. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Macal | Adatlap | 249941 | 2007. május 30. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html FEhér tigris aki szeret a víz alámerülni és játszani...érdemes a méreteket figyelni...Videó is van:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 249940 | 2007. május 29. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
Én is kinnt voltam, nagyon jó volt. CSináltam képet Róla, ha gondoljátok berakhatom. És tényleg extra csöndes egy gép :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 249939 | 2007. május 29. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 249938 | 2007. május 28. 22:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Minek lépcső, van ezeken a vackokon csúszda is, azt jobban élveznék az utasok :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 249937 | 2007. május 28. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ezért is nem tudtam volna Szolnokra menni. Úgy volt hogy nem megyek Szentkirályra,de aztán az utolsó pillanatban mégis lementünk.Le kellett vinni kamionnal egy lépcsőt amin kiszálhattak az utasok. Jó volt látni a bázist de egyben szomorú is. Az elhagyatott,romos épületek,a betört ablaku kibelezett torony és a kétméteres gaz mindenütt.Tovább nem is ragozom. Hamarosan tényleg megyek Kecsóra. Végezetül még egy kép. üdv:Cébés | |||||||||||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 249936 | 2007. május 28. 15:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
KÖSZÖNÖM! Nekem is van meglepetésem a számodra,megvan a műszerd! Egyébként nagyon szép a háttér! A Bakony! És amit csak kevesen tudtunk,a szennyvíztisztító, pont a gép mögött úgy 200m-re. Lassan tényleg találkoznunk kell! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 249935 | 2007. május 28. 15:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 249934 | 2007. május 28. 09:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jujjj ez nagyon nagy ! :D | |||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 249933 | 2007. május 27. 02:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
Macal | Adatlap | 249932 | 2007. május 26. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 249930 | 2007. május 25. 23:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
a rokkant orosz markoló hazavánszorog :D www.autoblog.it/post/8418/come-risparmiare-benzina | |||||||||||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 249928 | 2007. május 25. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
nekem megvan videon is , saját felvétel:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 249927 | 2007. május 25. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 249926 | 2007. május 25. 20:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Az egyik helikopter személyzete voltam. Az egy nagyon jó parti volt.Mai napig örömmel gondolok az ilyen bandázásokra. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 249924 | 2007. május 25. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nem is olyan régen szabadin volt a sárkányok napja és barátnak van egy sárkánya. Kimentünk megnézni mi lesz ott, hátha nem csak sárkányok lesznek. Hát ki is jött egy mi-24-es tett egy-két kört és leszállt. Nos elég távolról kelett néznünk a leszállást. Aztán a nap vége felé kezdtek összepakolászni, leelenörízni újra mindent. Jött a felszállás :) Mindenki odament olyan közel, hogy azért ne csapja szét az embert :) Hááát elég kemény volt amikor fűcsomók repkedtek az ember arcába :D | |||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 249919 | 2007. május 23. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kopp-kopp. Ez a Mi-24 Fan club? :) Valamikor, nagyon régen, a szentendrei katonai akadémián, volt egyszer egy makettkiállítás. Az udvaron pedig eredeti Mi-24, Mi-8, Black Hawk volt kiállítva. Van ott egy beton mellvéd, volt szerencsém e mellől, mintegy 15-20 méterről végignézni a helikopterek távozását. Az amcsi hawk szépen, csendben felszállt, nem hagyott bennem nyomot. Ezután indították a Hind hajtóműveit. -Itt lesz valami- ez volt az első benyomásom. Azután felszállt. Soha nem fogom elfelejteni, maga a nyers erődemonstráció volt. Egyszerűen nem lehetett megmaradni a közelében, azóta a kedvenc helikopterem. Tudom, hogy ez itt Off, de most téma, képem nincs róla, de érdekes volt, az biztos. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 249918 | 2007. május 23. 21:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mi-24-esen tudtommal a szárnyak és a véglapok is aszimmetrikusan vannak kialakítva, aminek az az (egyik) célja, hogy a forgószárny által keltett szél hatását kompenzálja a nem irányított rakéták kilövésénél. A légcsavarok forgatónyomatéka igen sok problémát okozott annak idején, és nem csak repülés közben, ahol megfelelően aerodinamikai elemekkel kiküszöbölhető a jelenség, hanem felszállás közben, és ez volt a vszélyesebb. A légcsavarok ilyenkor teljes forulaton járnak, és a sebesség elenyésző. Annak idején a TB-3 volt az egyik első típus, ahol tapasztalták a problémát (legalábbis az oroszok), de a szűkfutójú Me-109 is hírhedt volt a kitörési hajlamáról. Néhány éve éppen ez okozta az utolsó repképes példány vesztét. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 249917 | 2007. május 23. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
Minden motorral,légcsavarral ellátott repülőszerkezetnél szükség van a precesszió csökkentésére.Pl a légcsavartengely,szárnyak,és irányfelületek pár fokos szögeltéréssel való beépítésére. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 249914 | 2007. május 23. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ez a kétoldali asszimetria már sokkal régebben megjelent, 2.vh-s gépeken is megtalálható. | |||||||||||||||||||||||||||||||
boriszjelszint | Adatlap | 249913 | 2007. május 23. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 249912 | 2007. május 23. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jól olvastad,hiszen rendelkezik függesztőberendezéssel(ferma)-val.Nagyon sokáig nem volt felszerelve rájuk. Egyébként az Apacsisták nagyon kíváncsiak még mindíg a mi SZENT TEHENÜNK iránt.Kb annyira mint mi az övék iránt.Személy szerint ,és lehet hogy elfogultságból beszélek RÓLA nagy szeretettel,nekem kenyéradó tipusom volt.Nem mondható róla hogy korszerű,de számtalan elmés,műszakilag agyafúrt megoldással rendelkezik. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |