/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
pulcsi 217438 2010. február 23. 17:12
Válasz erre
Szia!
Nekem most jött meg ez a festék.Festék menüre mész utána beirod a keresöke hogy USSR,igy kiadja az összes orosz szint.Amugy a festék neve alapján találtam meg én is.kod alapján nem
Pulcsi
www.replica.hu/index.php
Grande 217437 2010. február 23. 17:06
Válasz erre
Joci!

Replicában elvileg raktáron, de telefonon azért kérdezz utánna.

www.replica.hu/index.php
joci232 217436 2010. február 23. 16:53
Válasz erre
t225_ecd6f9e311db9f1646c2875b22a19487
t225_ecd6f9e311db9f1...

Sziasztok

a model master 2135-ös USSR Interior Blue/Green festékét hol tudom beszerezni?
MB87 217435 2010. február 23. 15:45
Válasz erre
Kalóz 217434 2010. február 23. 15:39
Válasz erre
A csiszolás előtt mindenképpen meg kell várni, amíg a ragasztó teljesen megköt, mert a lágy anyagba a csiszolópor beleragad, és még randább lesz az egész. A mattulás és a karcok nem a legnagyobb gond, mivel ez természetes velejárója a műveletnek, ha egyre finomabb vékonyabb csiszolópapírt használsz végül is el kell tűnjön a jelenség, majd a legvégén valamilyen polírpasztával a fényesség is visszaadható. Sokan használják a "future" lakkot, én még nem próbáltam, így arról nem tudok véleményt mondani. Repülőgép kabintetőt viszont elég sokat fényeztem mára fent leírt módon, nekem eddig bejött.
Ha nem vagy biztos magadban, egy próbadarabon gyakorold, meglátod, menni fog!
Sok sikert!
Kalóz
MB87 217433 2010. február 23. 15:34
Válasz erre
Jaj, ez lemaradt:
Maszkoló folyadékból melyiket érdemes használni, maszkoló szalaggal lekel-e zárni a széleit és hagy valami nyomot átlátszófelületeken?
MB87 217432 2010. február 23. 15:30
Válasz erre
Helló!
Azt szeretném megkérdeni hogy az átlátszó felületekről hoggyan lehet eltűntetni a ragasztó nyomot, mert kisöcsém csinált egy Peugeot 206 WRC-t és szegénynek megfolyt a ragasztó. Nekem meg még nem volt ilyennel gondom. Meg próbáltam egy helyen 1000 vizes csiszolóval de megmattult és karcos lett. Ragasztó meg van bőven még rajta.
Előre is köszönöm:
MB87
gaborka 217431 2010. február 23. 13:20
Válasz erre
Az nem elég precíz módszer ehhez szerintem. De ha gondolod próbáld ki valami maradékon.

c[ ]
juge75 217430 2010. február 23. 13:05
Válasz erre
Miért van ilyen-olyan is?
Nem volt idő pingálgatni mindíg, állandóan váltogatták a helyüket.
juge75 217429 2010. február 23. 13:02
Válasz erre
Gylz-gyors reagálású zászlóalj.
juge75 217428 2010. február 23. 13:02
Válasz erre
Nos ez ad-hoc festés, háborús helyzetben a mi járműveinket is festették volna tarkára.
A Gylz-kezdeti idején Uaz-ok voltak festegetve vadul, víz festékkel.
Az eredeti Szovjet készletben volt műanyag zsákos festék álcázásra, vizet kellett hozzá önteni és össze rázni, a készletben levő ecsettel felhordani szabályzat vagy a környezet alapján megfelelően.
juge75 217427 2010. február 23. 12:57
Válasz erre
Mindíg tessék alapozni!
Az előhozza a hibákat is, és homogén alapot képez a végső réteg festéséhez.
B.Attila 217426 2010. február 23. 12:45
Válasz erre
Sziasztok!

Segítségeteket kérem a revell 04417 1/72 MI-24D tigermeet gép festési rajzának a másolatát keresem.Megvételre keresem a szlovák légierő 1303-as oldalszámu MIG-29UB 1/72-es matricáját.A propagteam és a sp-decal gyártota ha valakinek van vagy tud a beszerzésében segíteni a badarattila@gmail.com-on.
Barni 217425 2010. február 23. 08:39
Válasz erre
Zsolt!
Köszönöm szépen a segítséget!
Barni
Ákos 217424 2010. február 23. 07:53
Válasz erre
Lemosod a fémfestéket, rendesen, 1000-es csiszolópapírral átcsiszolod a felületeket és újrafested. A fémszín a legérzékenyebb szín ilyen tekintetben. Csiszolás után még polírozni is szoktam a műanyagot, sima fénymásolópapírral, hogy biztosan nem maradjon karc.
tilla 217423 2010. február 23. 06:18
Válasz erre
Fémszint festek. A csiszolas 1-2 helyen elöjött. Mit tehetnek? Köszi! Sziasztok
szezsolt 217422 2010. február 23. 00:20
Válasz erre
Barni!

Az egyszínű sötétzöld jármű még a jugoszláv néphadsereg idejéből származik, amik aztán a háború kitörés után átkerültek a boszniai szerb hadsereghez. Zöld alapon barna-fekete foltos járműveket csak későb,b Koszovóban lehetett látni.

Üdv
zsolt
Barni 217421 2010. február 22. 21:22
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis segítséget szertnék kérni a Trumpeter 1/35-ös Russian SAM-6 készletének festéséhez.Szerb festéssel akarom elkészíteni, a délszláv háborúból.Youtub-on találtam néhány videót róla, elég változatos a festésük, oldal számozásuk. Ha eswetleg valaki bármilyen segítséget tud adni arról, hogy milyen szisztéma szerint történt a járművek festése, ill miért van egyiken zöld alapon sötétbarna-fekete foltozás (oldalszámmal), némelyik csak egyszínű zöld oldalszám nélkül.
Előre is köszi a segítséget! Barni
E-mail:billy@freemail.hu
going 217420 2010. február 22. 20:13
Válasz erre
gaborka 217419 2010. február 22. 19:54
Válasz erre
Azt nem befolyatni kell, hanem a kiálló panelvonalakat megfested sötét színnel, rá a rendes festés, és amikor kiszáradt csontkeményre, akkor nagyon óvatosan végighúzod a felületet kétezres csiszolópapírral (lehet vizesen). Legalábbis ez egy módszer.

c[ ]
gaborka 217418 2010. február 22. 19:52
Válasz erre
...vagy airforceairbrush pont hu.

c[ ]
vincus80 217417 2010. február 22. 19:45
Válasz erre
Hoffer 217416 2010. február 22. 19:27
Válasz erre
Sziasztok!

AB-125-ös szórópisztolyhoz kéne nekem alkatrész! Tű kéne leginkább! Hol lehet kapni hozzá szerintetek?

Köszi!
going 217415 2010. február 22. 18:58
Válasz erre
Értem én a panelek befolyatását nagyon híg festékkel. Működik is nagyon jól amikor negatív tehát süllyesztettek a panelvonalak a maketten. De mi van a pozitív panelvonalakkal? azt hogy folyassam be szépen?
rohamkukac 217414 2010. február 22. 18:08
Válasz erre
Üdv!

Botond modell(s) maketteket lehet még valahol kapni?Ha igen hol?
gaborka 217413 2010. február 22. 14:23
Válasz erre
A lényeg az, hogy a panelezés alá kell lakkozni fényessel. Ha olajjal/zománccal panelezel, akkor akril fényessel, ha meg akrillal panelezel, akkor zománc fényes lakkal. Ha a lakk kiszáradt, akkor panelezhetsz az említett híg Humbrol vagy művészolaj festékekkel. Ha akrillal akarsz panelezni, abba szoktak tenni elég sok vizet és hozzá egy pár csepp mosogatószert (ez a "sludge wash"), hogy jobban folyjon, vagy használhatsz helyette szeszes fapácot is, ezt már nem kell hígítani. Tus is alkalmas lehet. A panelezés természetszerűleg hagy pacnit, ezért a felesleget le szokták törölni egy vizes/hígítós fültisztító pálcával vagy ronggyal, mindig a légáramlás irányába törölve (ezért kell a másfajta lakk és bemosás, hogy a letörlés ne bántsa az alsó festékréteget).

c[ ]
MDSca 217412 2010. február 22. 13:41
Válasz erre
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
Samee 217411 2010. február 22. 13:33
Válasz erre
Szia,

Egy kis segítség:
www.ratomodeling.com/articles/belts/
Alufólia helyett inkább a joghurtos doboztetőket ajánlanám, ezek kicsit vastagabbak de életszerű gyűrődéseket lehet bele varázsolni (ellentétben a maszkolószalaggal).

Üdv:
Szemi
Tibcsi 217410 2010. február 22. 13:22
Válasz erre
Vékony drótból meg lehet hajlítani. Vagy megveszed maratásból.
Varjúbácsi 217409 2010. február 22. 13:16
Válasz erre
Humbrol enamel festékkel megszínezett Humbrol higítóval futtasd be a panelvonalakat. Ahol odaérinted az ecsetet (4/0 vagy 5/0) maradhat nyom, de egy Humbrol higítós fülpiszkával finoman le tudod törölni a felszínről.
MDSca 217408 2010. február 22. 11:42
Válasz erre
Urak!
Olvastam már más topicokban, hogy a repülőkbe az öveket magnószalagból illetve alufóliából egész jól meg lehet csinálni. Ez rendben is van, viszont azt kérdezném, hogy a csatokat miből tudnám elkészíteni? 1/48ban építek egy Spitet, ahhoz kéne.
A válaszokat előre is köszönöm!
lucky 217407 2010. február 22. 09:02
Válasz erre
Állítólag panelezés előtt nem árt a fényes lakk.
Freddy 217406 2010. február 22. 00:07
Válasz erre
Én 5/0-ás ecsettel csinálom. Mondjuk kell egy kis gyakorlat hozzá, de ezzel nagyjából bele lehet találni a vonalakba. Nem is hígítom fel annyira a festéket, nem a folyás a lényeg, hanem így szépen megrajzolom a cuccot. Persze mellé is megy egy kicsit, de a művészolaj hosszú száradási ideje miatt nyom nélkül leszedhető (egy határozott végű lapos ecsettel), ellentétben pl az akrillal. Az olajjal szemben meg a jobb hígítási tulajdonságokat szeretem, nincs szétrobbanó/felületen megülő nagy hígtócsöpp, nincsenek széteső pigmentek, csak szépen simán, egyenletesen hígított festék.
Vagy próbáld ki azt a panelező filctollat.
molnargyula 217405 2010. február 21. 21:50
Válasz erre
én pedig jól felhigított enamel festékkel és nagyon vékony ecsettel próbálkoztam, a végig is folyt a panel vonalakon, de nagy pacsát csinált ahol hozzáértem. Próbálkoztam azzal is,hogy egy vékony ecsetet még vékonyabbá tettem, vagyis levágtam szőröket :D Sajnos ez sem vált be.
Freddy 217404 2010. február 21. 21:15
Válasz erre
Én művészolajjal, és egy vékony ecsettel csinálom. Az a jó benne, hogy szépen belefolyik a résekbe, és ha melléfolyik egy kicsit, akkor 100%-osan le lehet szedni.
Jakesz 217403 2010. február 21. 20:58
Válasz erre
Remélem sikerülni fog,szorítok neked.
molnargyula 217402 2010. február 21. 20:55
Válasz erre
Jakesz 217401 2010. február 21. 20:52
Válasz erre
Ha a panelvonal mentén leragasztod maszkoló szalaggal,úgy nem fog menni?Ha kész a befolyatás,akkor egyszerűen leszeded a szalagot.
molnargyula 217400 2010. február 21. 20:50
Válasz erre
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, hogy ecsettel tudok-e valahogy szépen paneleket festeni? nem tudom rendesen befolyatni, mindig lesz egy placsni is. Vagy esetleg nagyon vékony alkoholos filctollal lehet próbálkozni?
rohamkukac 217399 2010. február 21. 15:51
Válasz erre
Szia mcs!

Igen használtak!
Messerschmitt Me 262 A-1a
www.luft-art.de/images/paintings/me262a-l.jpg
mcs 217398 2010. február 21. 13:33
Válasz erre
Sziasztok!
Következőkben kérem a segítségeteket:
Me-262 nél használtak-e a törzs alatti felfüggesztőkön rakétákat?
Nem az R4m re gondolok mert azt a szárnyak alatt használták.
Ha igen akkor tudtok-e képet küldeni róla?

Előre is köszönöm.

Üdv:mcs
Amon 217397 2010. február 20. 20:18
Válasz erre
Szia!

Ha jól látom mintha zimmerites lenne.
rohamkukac 217396 2010. február 20. 20:13
Válasz erre
Köszönöm:)
Tyimosenko 217395 2010. február 20. 19:57
Válasz erre
berlin
berlin

Hello,

Berlin ostroma. Netrol letoltott kep.
rohamkukac 217394 2010. február 20. 19:34
Válasz erre
Üdv!

Korai tigris még harcolhatott '44 vége fele?
lucky 217393 2010. február 20. 14:22
Válasz erre
Köszi!
Szóval a Schak-nál a (átszámítva) 7,2 mm sok.
Gondoltam is rá, de több szem többet lát.
Fodi 217392 2010. február 20. 14:14
Válasz erre
Géptől függ, láttam teljesen becsiszoltat is, volt ami 1-2mm-re állt ki, de igazán megerősített részeken láttam már 3-4 mm-est is, de az ritka.
lucky 217391 2010. február 20. 13:33
Válasz erre
Urak!
Kiemelkedő szegecselésű repcsin mennyire áll ki a szegecs feje?
HUJBI 217390 2010. február 20. 13:31
Válasz erre
kösz, körülnézek és kiképzem magam LAV-okból is.
Solo 217389 2010. február 20. 13:24
Válasz erre
A Piranha III-at Stryker makettből tudsz átépíteni. Lehet kapni hozzá gyanta/réz átalakítókat. Stykerből az AFV Club a nyerő.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.