<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
korzaar | Adatlap | 185156 | 2007. január 9. 19:26 | ||
images.google.hu/imgres Egy kis kikapcsolódás | |||||
romsitsa | Adatlap | 185155 | 2007. január 9. 18:25 | ||
KLZ, Anneliese Franciaországból érkezett hozzánk, közbeiktatva egy mémetországi nagyjavítást. A képek nálunk készültek, az első éppen lánccsere közben, a lenti linken szintén szerepel egy kép ugyanerről a műveletről, csak hátulról (érdekes a toronyszáma) + néhány helyről ahol megfordult, és a parancsnokáról. www.forum.panzer-archiv.de/viewtopic.php Üdv ad | |||||
Hooligan | Adatlap | 185154 | 2007. január 9. 18:01 | ||
Én nem ismerem ezeket a képeket, de azzal a felirattal valami nem stimmel! Legjobb tudásom szerint ez a jármű csúnyán eltünt harc közben! Tehát nem valószínű, hogy lánctalp nélkül álldogálna a hóban! De ha roszul tom akkor javítsatok mert érdekel! | |||||
Nowotny | Adatlap | 185153 | 2007. január 9. 16:37 | ||
Elektro! Egy leírás szerint "1944 májusában a romániai Iasi (Jászvásár) közelében Manteuffel 160 páncélosa (Tigerek,Pantherek és Pz Iv esek támadó 500 orosz T-34, IS-2 hkocsiból 350db kilöttek, 10db saját elvesztés mellet." Tehát minden bizonnyal. szerintem. Nowi | |||||
KLZ | Adatlap | 185152 | 2007. január 9. 15:44 | ||
| |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 185151 | 2007. január 9. 15:23 | ||
Panther! Köszi, viszont lehet én fogalmaztam rosszúl...pontosabban Tiger I."E" Early és Jagdpanzer IV./70 "A"-ról van szó! Elektro | |||||
Panther | Adatlap | 185150 | 2007. január 9. 15:03 | ||
Elektrolakatos A Tigris legkésőbbi verziójával akár itt Magyarországon akár az Ardennesben találkozhattak. Azt hogy esetlegesen közös harctéren csatában is részt vettek volna? Talán én egy olyan 80% esélyt adok rá a Balcsinál. Üdv: Panther | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 185149 | 2007. január 9. 14:41 | ||
Urak! Kérdésem a következő! Sd.Kfz.162/1 és Sd.Kfz.181 szerepelhettek-e együtt! Köszi:ELektro | |||||
Amon | Adatlap | 185148 | 2007. január 9. 07:50 | ||
Hát ha gazdag lennék én is beszálnék. asszem megyek lottózni. :-) | |||||
visi | Adatlap | 185147 | 2007. január 9. 07:47 | ||
Köszönöm a tanácsot, már ki is vágtam a két lemezt az alu lapokból!!! | |||||
mszl | Adatlap | 185146 | 2007. január 8. 20:10 | ||
Stuart és hetzer csata a spektrumon A gazdagok játékszerei!!! | |||||
Csodabogár | Adatlap | 185145 | 2007. január 8. 16:07 | ||
...vagy csak lassú vagyok? A páncéllemezekről van szó, amik az oldalsó hűtőrácsokat takarják? Azokat tényleg érdemes kicserélni. :-) Cs | |||||
Csodabogár | Adatlap | 185144 | 2007. január 8. 16:05 | ||
Igen, kicsinykét zavaros a dolog. A lényeg, hogy mindkét tornyot a Krupp gyártotta. Üdv Cs visi! Milyen lemezekről van szó? Azt értem, hogy a hossztengellyel párhuzamosak, de függőlegesek vagy vízszintesek? Úgy tűnik, ahogy öregszem, úgy hülyülök... A JgPz.IV a szívem csücske, de nem ugrik be, hogy miről van szó... | |||||
Panther | Adatlap | 185143 | 2007. január 8. 13:56 | ||
Visi! Semmiféle képpen ne tedd fel a műanyagot az ugyanis vastagságban az eredeti 4*-se kb. Az alu lemezes megoldás teljesen tökéletes! Üdv: Panther | |||||
visi | Adatlap | 185142 | 2007. január 8. 12:44 | ||
Sziasztok! Egy kérdésem lenne nálam többet látott kollégákhoz. Építgetem a Jagdpanzer IV-et és akkor felötlött bennem egy kérdés, hogy hátulján a hosztengellyel párhuzamosan van egy-egy lemez. Fent, a motortér mellett, (nem az oldalsó lemezekre gondoltam, azokat nem teszem fel). Nos az lenne a kérdésem, hogy a valóságban, azok milyen vastagok voltak? Építhetem én azokat alu lemezből, vagy inkább az eredeti műanyagot tegyem fel? Ti mit gondoltok? Köszi előre is a segítséget! | |||||
Nowotny | Adatlap | 185141 | 2007. január 7. 20:53 | ||
Bizony Tsaba ha ez a valóságban így szerelték volna be,elég nagy port vert volna fel a harcmezön a kiáramló hajtógáz ami: 1:könnyen elárulta volna a pozícioban lévő páncélos helyzetét és annyi a rejtekhelynek. 2: a felvert por megnehezítette a célpont beazonosítását ill. megsemisítését. Amúgy ok. lesz!! Nowi | |||||
tsaba | Adatlap | 185140 | 2007. január 7. 20:08 | ||
Basszus! Jó hogy szóltál, észre sem vettem. Köszi az észrevételt. Tsaba | |||||
Hooligan | Adatlap | 185139 | 2007. január 7. 19:21 | ||
Hali! Azzal a csőszályfékkel nem stimmel valami! Forgasd el 90-el! Ha csak próba, akkor nem szóltam! Amúgy yó lesz! Üdv.:Bala | |||||
tsaba | Adatlap | 185138 | 2007. január 7. 18:48 | ||
| |||||
Agent | Adatlap | 185137 | 2007. január 7. 17:54 | ||
Nincs itt valami félreértés? Porsche és Henschel tornyokat a Királytigris (Pz. VIB)esetében szoktak emlegetni a népszerűsítő- és szakirodalomban. A Ferdinánd alváza a Porsche által a klasszikus, rettegett Tigrishez (Pz VIA)készült eredetileg, amelyet valóban nem fogadtak el a harckocsihoz. | |||||
Csodabogár | Adatlap | 185136 | 2007. január 7. 16:39 | ||
Sziasztok! Ha egész pontosak akarunk lenni, akkor se' Porsche-, se' Henschel-torony nem létezett. Mindkettő változatot a Krupp gyártotta. A Porsche és a Henschel is készített egy-egy páncélos prototípust a kiírt feladatra, a Krupp pedig megtervezte hozzájuk a tornyokat. A Porsche-változatot végül nem fogadták el, ezekre a páncéltestekre konstruálták meg végül a Ferdinandokat. Az erre a típusra elkészült tornyokat is a Henschel-alvázakra rakták fel (az első ötven darabra, amelyek zimmeritezve voltak), majd a többire az eredetileg is a Henschel-verzióhoz készülteket használták fel. (Érdekesség, hogy az angliai Bovingtonban található példány, bár a korábbi típus, nem kapott zimmeritezést, ez ugyanis a V03-as prototípus volt, amelyet Kummersdorfban zsákmányoltak az angolok.) Egyébként nem csak ballisztikai szempontok miatt döntöttek a szériatornyok mellett, de előállítani is egyszerűbb volt, ráadásul több lőszer fért el benne. Ha sejtésem nem csal, akkor újfent az angolszász szakirodalom csapdájába estünk, ők terjesztették el a Porsche/Henschel-torony témát. Üdv Cs | |||||
Bombraider | Adatlap | 185135 | 2007. január 7. 10:49 | ||
Sziasztok! Egykis sározás/fémgyűrődés tanulmány: m.motz.free.fr/photos.php R.I.P. 1.3 Rallye üdv:bomb | |||||
ChevyG | Adatlap | 185134 | 2007. január 5. 20:47 | ||
Archy, Amon! Köszönöm! Chevy | |||||
Amon | Adatlap | 185133 | 2007. január 5. 18:54 | ||
A porsche tornyos tigrissel egy gond volt a ballisztika. Mivel lekerekített volt a torony alsó része ezért a lövedék ha becsapodott lefele haladt és kettéválasztotta a tornyot meg a testet. :-( De minden fronton ott volt. :-) | |||||
sang | Adatlap | 185132 | 2007. január 5. 15:53 | ||
köszi Archy! ezek szerint a legtöbb Fáni maketten rosszul jelölik a perem festését,ahogy gyanítottam...valami rémlett, mintha olvasztam volna ilyesmit egyszer z | |||||
Archy | Adatlap | 185131 | 2007. január 5. 14:38 | ||
Ha a királytigrisről van szó, akkor a production és a henshel ugyan az. A legyártott hk-k 90 százaléka ilyen, csak kb 50 db-ot gyártottak porsche toronnyal, az első szériában, és ez 1,3 tonnával könnyebé tette a hk-t. Porsche torony: www.aaronsmodel.com/built/3PG/kt%20p/original/kt%20p%20f.jpg Henschel torony: http://files.blog-city.com/files/O05/149826/p/f/kingtiger_7.jpg Áron | |||||
Archy | Adatlap | 185130 | 2007. január 5. 14:28 | ||
Az elefanton a fotók alapján szerintem fém görgők voltak. Pz. IV gumiperemes: panzerkeil.dre.hu/harcjarm/panzer/pz4/gal/pziv-2.jpg acélperemes: panzerkeil.dre.hu/harcjarm/panzer/pz4/gal/22100107.jpg az acélperemes inkább a késői H-kra és a J-kre volt jellemző, de a J-ken már csak 3 db volt oldalanként. Áron forrás: www.panzerkeil.ini.hu | |||||
ChevyG | Adatlap | 185129 | 2007. január 5. 14:24 | ||
Sziasztok! lenne 1 kérdésem. Mi a különbség a production, porsche és henschel torony között? ill mit lehet ezekről tudni? Üdv: Chevy | |||||
sang | Adatlap | 185128 | 2007. január 5. 11:25 | ||
Sziasztok, két kérdésem lenne: - az Elefant futógörgői acél v. gumiperemesek voltak-e? - Pz IV. "H" típus visszafutógörgői (a peremes szélű késői változat) gumi- avagy acél felületűek voltak. Néhány kép tanúsága szerint én acélra gondolok, de nem értek hozzá... köszi! z | |||||
halaci | Adatlap | 185127 | 2007. január 5. 11:02 | ||
| |||||
basio | Adatlap | 185126 | 2007. január 4. 08:02 | ||
notarius, Atlasz, Csodabogár ! köszi a válaszokat. üdv: basio | |||||
Csodabogár | Adatlap | 185125 | 2007. január 3. 15:52 | ||
Az említett Jimenez-cikkben még a régebbi kiadású Dragon Pz.IV-nél tartja jobbnak a Tamiyát. Az új nagyságrendekkel szebb/lágyabb/stb... Tristar akkor pedig még nem is volt... :-) Üdv Cs | |||||
Atlasz | Adatlap | 185124 | 2007. január 3. 15:50 | ||
Szia basio ! Tökéletesen egyetértek notariussal, de aki egy a messzemenőkig tökéletes "kistigrist" akar építeni annak létezik a Mig Productions jóvoltábol egy kiegészítő 34,5 Euróért... Érdekes de az egyik új Pro Modellben Miguel Jiménez éppen a Tamiyát tartja a jobbnak. Üdv: Atlasz | |||||
notarius | Adatlap | 185123 | 2007. január 3. 15:18 | ||
A korában jónak számított, de ma már nem az. Dragont vegyél, ha igazán pontosat szeretnél, vagy Tristart. | |||||
basio | Adatlap | 185122 | 2007. január 3. 15:13 | ||
Sziasztok ! Valaki ismeri a Tamiya 35096-os Pz. IV ausf D. makettjét? Milyen minőségű? előre is köszi üdv:basio | |||||
Pman | Adatlap | 185121 | 2007. január 2. 16:58 | ||
Stefano írta: Próbáld meg Brúnóéknál: www.hokimodell.hu/. Lehet, hogy nekik van ilyesmi, de az is lehet, hogy csak sima Lada van, amit majd neked kell átalakítani. | |||||
matt | Adatlap | 185120 | 2007. január 2. 16:56 | ||
Most már csak egy Lada vfts makettet kéne szerezzek ebben tudnátok segíteni? | |||||
matt | Adatlap | 185119 | 2007. január 2. 16:56 | ||
Nagyon szépen köszöntem a segítséget!!! | |||||
Atlasz | Adatlap | 185118 | 2007. január 2. 16:48 | ||
Sziasztok! Azthiszem Hooligan mondta nekem a vízfestékes sarat, porként is használható.Én a most készülő harckocsimhoz így készítettem a rozsdát. Üdv: Atlasz | |||||
Autoblinda | Adatlap | 185117 | 2007. január 2. 16:33 | ||
Sár készítésre egy egyszerű módszer: Hintőport keverj össze festékkel.(a sár későbbi kivánt színével)Egy nem folyós, de nem is túl száraz masszát kell kapni. Ha lakkot keverünk hozzá akkor fényes. A festék hintőpor arányt kell eltalálni. Másik módszer a MIG productions pigmentjeinek összekeverése egy műgyanta szerű szintén a gyártó által forgalmazott anyaghoz. Szebb de drágább...(és magyarországon nem nagyon kapható...) | |||||
Pman | Adatlap | 185116 | 2007. január 2. 16:31 | ||
Nedves megszáradt sár: A legegyszerűbb szerintem kis neoflex (hígatva vagy ahogy jónak látod)DE ANNYIRA AMENNYIRE a sár megfolyt csapódott stb.ezt lefested a kívánt sárszínre.A darabkákat pedig gipszből vagy pasztellkréta darabkával. Másik:döglött festék rátuszkolod a koszolandó felületre és szorjál bele hintő port majd ha ez kész van a sárral egyszínűre próbáld festeni talán ez kicsit macarás szerintem menni fog. Sulifix+föld=legegyszerűbb és legjobb sár A száraz: pigment vagy p. kréta elöbbi jóval drágább de tutibb. A krétát jól összemorzsolod aztán tiszta száraz ecsettel felviszed a felületre ahová kell ha pedig a megfolyást egy hígítós mosással lehet(legalábbis én így csináltam)megoldani. Bármi kérdésed van szívesen állok rendelkezésedre. Pman | |||||
matt | Adatlap | 185114 | 2007. január 2. 16:15 | ||
Le tudnád nekem írni hogy hogyan kell sarat szerkeszteni (nedveset meg a szárazat)! KÖSZI!!! | |||||
matt | Adatlap | 185113 | 2007. január 2. 16:13 | ||
te ismered a Német Gábort? Mert ahogy néztem igen jól nyomja! | |||||
matt | Adatlap | 185112 | 2007. január 2. 16:12 | ||
Nem müködik! :( | |||||
Pman | Adatlap | 185111 | 2007. január 2. 16:07 | ||
A száraz egyszerűbb Az oroszoknál gyártják horror áron:( www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=1221" target="_blank">s" target="_blank">www.armorama.com/modules.php Ez a link ha nem müxik újraírom jó? | |||||
matt | Adatlap | 185110 | 2007. január 2. 16:02 | ||
nedves sarat mivel és hogyan kell csinálni? | |||||
matt | Adatlap | 185109 | 2007. január 2. 15:58 | ||
mind1 meik az egyszerűbb? És ladát nem is lehet venni akor? | |||||
Pman | Adatlap | 185108 | 2007. január 2. 15:54 | ||
Ezt kéretik törölni!3777-est | |||||
Pman | Adatlap | 185107 | 2007. január 2. 15:53 | ||
A ladát ha jól emlékszem csak műgyantából van. Száraz vagy nedves sarat? | |||||
Pman | Adatlap | 185106 | 2007. január 2. 15:53 | ||
A ladát ha jól emlékszem csak műgyantából van. Száraz vagy nedves sarat? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |