<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Grande | Adatlap | 14347 | 2009. december 26. 20:57 | ||
sulyid | Adatlap | 14346 | 2009. december 26. 18:54 | ||
Az mennyibe kerül? | |||||
papgyuri | Adatlap | 14345 | 2009. december 26. 18:45 | ||
cordell88! Su-100 nem szolgált a magyar hadseregben. Az 50-es években viszont rendelkeztünk néhény ISU-122S-el, SU-76 páncélvadásszal, IS-2 nehézharckocsival (a T-34/85-ösök mellett) papgyuri | |||||
pulcsi | Adatlap | 14344 | 2009. december 26. 18:08 | ||
Sziasztok! Hajlok affelé,hogy csináljak egy UAZ 496B 1:10-es modellt.Van hozzá tamiya alvázam ahoz szeretném megcsinálni.Kérdés az tudtok-e méretezett rajzokat hozzá. Válaszokat előre is köszönöm Pulcsi | |||||
Kamovos | Adatlap | 14343 | 2009. december 26. 17:44 | ||
Szia sulyid! Ha teheted 1:72-ben vegyél HobbyBost! Ennek kivan dolgozva a belseje! Üdv: kamovos | |||||
fishpot | Adatlap | 14342 | 2009. december 26. 17:36 | ||
sulyid | Adatlap | 14341 | 2009. december 26. 16:37 | ||
Szerintetek melyiket vegyem meg? A Zvezda mi 8 vagy a italeri Admiral Kuznetsow-ot? | |||||
sulyid | Adatlap | 14340 | 2009. december 26. 16:19 | ||
Karácsonyra kaptam apáéktól:) | |||||
juge75 | Adatlap | 14338 | 2009. december 26. 14:35 | ||
Neked megvan! Mázlista! Ilyet szeretnék a Silkához is. | |||||
Sennás | Adatlap | 14337 | 2009. december 26. 14:05 | ||
Akkor 99% hogy a két fotós szinte ott állt egymás mellett | |||||
Panzerbéci | Adatlap | 14336 | 2009. december 26. 14:00 | ||
sulyid | Adatlap | 14334 | 2009. december 26. 13:52 | ||
1 gyors véleményezés a zvezda modern orosz hk. személyzetéről: egyszerűen gyönyörű. | |||||
cordell88 | Adatlap | 14333 | 2009. december 26. 13:07 | ||
Tudnátok segíteni? Mettől-meddig voltak hadrendben a magyar SU-100 tankok? Segítene egy pár kép is. Előre is kösz.. | |||||
lucky | Adatlap | 14332 | 2009. december 26. 13:07 | ||
Sztem az 6, mert 3 fekete buci van alatta. Balról a 2. görgő alatt figyeld. Az a oszlop a távíróé, sztem itt az áramütés esélye kicsi. | |||||
joci232 | Adatlap | 14331 | 2009. december 26. 12:59 | ||
Sennás | Adatlap | 14330 | 2009. december 26. 12:56 | ||
Duró Gábor 30/607-4550 duro0607@freemail.hu | |||||
joci232 | Adatlap | 14329 | 2009. december 26. 12:53 | ||
Sennás! adsz elérhetőséget? mert énis Nyíregyházi vagyok:D | |||||
Sennás | Adatlap | 14328 | 2009. december 26. 12:50 | ||
juge 75! Sajna nincs.I.páncélos hadosztály '42 szemléje , Héja v.repülő ,T35/85 BMP1 viziátkelésen enyí igazából. | |||||
Sennás | Adatlap | 14327 | 2009. december 26. 12:44 | ||
Ja vagy 22t tengelynyomásal.De nem ez a lényeg.HA benézel a 527 tank mellé ott látni hogy 4 tengelyes.De ott még a telefonpóznák is{vagy áram}? elég közel vannak. | |||||
joci232 | Adatlap | 14326 | 2009. december 26. 12:36 | ||
Főnök megtudnád nekem nézni akkor az végösszeget mert akkor úgy alakítom a költségvetésemet:D | |||||
juge75 | Adatlap | 14325 | 2009. december 26. 12:28 | ||
Elég régen volt a kezemben utoljára, kb. 15 éve. | |||||
lucky | Adatlap | 14324 | 2009. december 26. 12:28 | ||
Az Rmms sorozat önsúlya 20,0t Sap 24,3t Ks 12,6 t De ez utóbbi nem tud vinni hk-t mert max 20-22 t mehet rá. Egy 6 tengelyes kocsi max súlya rakománnyal együtt legfeljebb 120 t Ugyanez 4 tengelyesnél 80t A MÁV 20t tengely nyomásra tervezte a vonalait. | |||||
juge75 | Adatlap | 14323 | 2009. december 26. 12:28 | ||
Vannak ebben a könyvben légvédelmi témájú képek is? | |||||
Sennás | Adatlap | 14322 | 2009. december 26. 11:17 | ||
Erre gondoltam én is.Alsó hangon 10t de legfeljebb 25t egy pőre kocsi hát persze hogy "kirúgja" maga alól. | |||||
lucky | Adatlap | 14321 | 2009. december 26. 11:11 | ||
A kollégák elmesélése alapján "imádták".. Egy-egy ilyen gyakorlat után napokig ment a túlóra a vágányról kiugrott kocsik visszaemelése miatt... | |||||
Sennás | Adatlap | 14320 | 2009. december 26. 11:00 | ||
Szerintem a BUB kocsiba a katonák abban utaznak.De '70-80 években mennyire figyeltek erre,nem tudom.A foto ebböl a könyvböl lett kiollózva. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 14319 | 2009. december 26. 09:55 | ||
Hmm...de ismerős kép, csak nem én készítettem a repnapon? :) Amúgy ilyenkor hol utazott a személyzet. Mert ha nem a kocsiban, akkor ezt túlzás "gyors" elhagyásnak nevezni. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 14318 | 2009. december 26. 09:43 | ||
Szia Páncélos! Elképzelhető, hogy ezek a járművek a 11. Páncélos hadosztály T-55-ösei Tatáról? Üdv: kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 14317 | 2009. december 25. 23:20 | ||
Ez igaz hehe:D | |||||
p-51 | Adatlap | 14316 | 2009. december 25. 22:25 | ||
Ja, a t-55 a legjobb volt.1973-ban Izrael több százat zsákmányolt, és még nekik is annyira tetszett, hogy hadrendbe állították. | |||||
sulyid | Adatlap | 14315 | 2009. december 25. 22:23 | ||
A t72 után meg a t90 lett a legjobb.Amúgy tatám is vezetett t-55-öst nem is egyszer. | |||||
Sennás | Adatlap | 14314 | 2009. december 25. 22:22 | ||
Remélem ö is csatlakozik majd hamarosan. | |||||
páncélos | Adatlap | 14313 | 2009. december 25. 21:59 | ||
Sennás! A képen T-55A harckocsik láthatóak (1985-ből). Igen nekem volt szerencsém, ilyen gépet vezetni. A világ legjobb harckocsija volt a T-55, ameddig a T-72-est meg nem alkották. Sajnos ilyen vasúti kocsi elhagyásban nem volt részem. De 55-ös élményekről Antarktika kollégánk többet tudna mesélni. | |||||
romeo | Adatlap | 14312 | 2009. december 25. 21:50 | ||
Üdv Sennás! A fotó érdekessége, hogy a T-55-ös NSZVT légvédelmi géppuskával van felszerelve és nem DSK-val. | |||||
Sennás | Adatlap | 14311 | 2009. december 25. 18:19 | ||
HUJBI | Adatlap | 14310 | 2009. december 25. 16:31 | ||
összeraktam Italerit, Escit, Trumpetert, Tamiyát, a maratások szerintem hellyel-közzel használhatók, ami méretben nem fog egyezni a Tamiyához való maratásnál, az a sárhányó hossza és tagolása (csak a lengyelek adják külön készletben, nem érdemes megvenni) és a motorháztetőn a rácsok mérete. a többi kütyü egy kis alakítgatással mehet rá. a gyanta motor csak a Tamiyába illik bele, a többinél faragni kell. valahogy a torony kerül mindegyik gyártónál máshova és ettől eltérőek az arányok. mintha a Skifhez(?) létezne külön maratás, abból a motort is fel lehet javítani, ez viszont más maketthez nemigen jó. | |||||
Grande | Adatlap | 14309 | 2009. december 25. 15:48 | ||
Szia ftamas! Nemrég boncolgattuk a témát egy pár hozzászólás erejéig. Valahol ott lyukadtunk ki, hogy érdemes inkább egy szép Tamiya T-55-ből kiindulni, mintsem a szar Trumpira pénzt költeni. Ami létezik T-54 átalakító, azokat is a Tamiya T-55-höz ajánlják pl. TankWorkshop, vagy AEF Design www.tankworkshop.com/Shop/agora.cgi www.aefdesigns.com/Soviet_Images/SOVIET_ARMOR.HTM Szintén igaz ez a Eduard, Voyager, Part maratásokra. Tamiya T-55-höz ajánlottak ezek is, nem tudom mennyire kompatibilis egy Trumpi T-54 makettel, mennyi használható belőlük. Ezeken felül lehet fém lövegcsövet (CMK, RB Models, ModelPoint), szemenkénti lánctalpat, futógörgőt (Armo, Friulmodel, Masterclub), vontatókábelt (Karay, Eureka), szovjet málhát kapni, amivel tuningolni lehetne... Beszerzés külföldről. | |||||
ftamas | Adatlap | 14308 | 2009. december 25. 14:55 | ||
Sziasztok, 1/35 Trumpeter T-54B maketthez keresek fotomaratást, esetleg van valakinek ötlete honnan szerezhetem be? Sehol sem láttam hozzá kiegészítőket :-( Esetleg a fém lánctalpon kívűl mivel lehete megdobni? Elég siralmas a kidolgozottsága :-( Köszi! Kellemes ünnepeket! F. | |||||
juge75 | Adatlap | 14307 | 2009. december 25. 14:38 | ||
Konténerben tárolják a rakétát, ekkor a vezérsíkok leszerelve és hajtóanyagok le engedve (nincs feltöltve), szállításuk kamionon, vagy az erre szolgáló ZIL-157 nyergesvontatón (ami hasonló a kub rendszer járművéhez) történik, az indító állványok szintén mobillá tehetők. A ZIL-157K töltő jármű, feladata a felkészített rakéta indító állványra szállítása. | |||||
Bubu | Adatlap | 14305 | 2009. december 25. 11:41 | ||
Megnéztem az oldaladat!Nagyon szép munkát végeztél ,gratulálok hozzá! | |||||
Jimbobá | Adatlap | 14304 | 2009. december 25. 11:34 | ||
Köszönöm mindenkinek! Most megyek családozni, de este átrágom magam a válaszokon. Juge75, arra gondoltam, hogy a rakétákat néha konténerben szállítják, néha meg csak simán, magában (Sz-75). Ha jól értem. Jól értem? Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 14303 | 2009. december 25. 11:21 | ||
Tehát B versenyz és B2: R-145 | |||||
romeo | Adatlap | 14302 | 2009. december 25. 11:20 | ||
romeo | Adatlap | 14301 | 2009. december 25. 11:09 | ||
Most jelenkezett a barátom, C versenyz és C2 100 százalékra PU-12, csatolt egy magyar fotót is. | |||||
romeo | Adatlap | 14300 | 2009. december 25. 11:04 | ||
Ezek szerint C versenyz és c2: PU-12 | |||||
romeo | Adatlap | 14299 | 2009. december 25. 11:02 | ||
juge75 | Adatlap | 14298 | 2009. december 25. 10:52 | ||
juge75 | Adatlap | 14297 | 2009. december 25. 10:46 | ||
Nos, két komplexum (illetve 3). 1957, Sz-75/1D V-750 (Guideline Modification 0, SA-2A, 10cm-es hullámhossz), 1960 11D V-750V (G.M. 1, SA-2B) Dvina ezt exportálták (ezt adta ki a Trumpeter is két verzióban, állványon és járművön), van az ezt követő Deszna 1959 13D V-750VN (Guideline Modification 2, SA-2C, 6cm-es hullámhossz és erősebb hajtómű), nálunk nem volt rendszerben) csak a Szu-ban, és az Sz-75/V-755 Volhov 1978 20DSZU V-755U, 1983 5Já23 V-759. Mit jelent neked az hogy "mezítelenül"? | |||||
romeo | Adatlap | 14296 | 2009. december 25. 10:36 | ||
romeo | Adatlap | 14295 | 2009. december 25. 10:35 | ||
A versenyz,A2: R-975 B versenyz,B2, C versenyz,C2: R-145 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Külföldi webshopokban 14 dollár környékén.
www.luckymodel.com/scale.aspx
www.1999.co.jp/eng/10076558
www.1999.co.jp/eng/10074370
ON