1995-96 környékén jött az ötlet egy ferdehátú Hummer megépítésére.Mivel a meglévő Italeri M998 Desert Patrol már le lett amortizálva,és egy külföldi út alkalmával sikerült a CMK Hummer motorszetet beszerezni, így elkezdtem az építéssel foglalkozni.Segítségnek a Warmachines sorozat HMMWV könyvét alkalmaztam.Jelezném,ekkoriban még az Internet nemigen volt mindennapos használatban.
Legelső lépésként kitaláltam,hogy pluszban még mit lehetne kihozni ebből az Academy-kitből.Ugyebár a Tamiya "fullos" kitjére még közel TÍZ évet kellett várni.Az alap M1025-re még egy csörlőt szerettem volna rakni{M1026},nyitott ajtó,motorháztető,hátsó deszanttérajtó{na ezt lehet,hogy nem így hívják}.
A kasztni kialakítása:
Az alváz,a motortér alulról,a futómű,kinézetre ezeket jónak találtam.Az első gond a felépítménynél adódott.A képek alapján az ACA padlólemezét nem találtam jónak.Főleg a rádió környéke kívánt volna sok átalakítást.Amit a könyv alapján elsőlátásra{és utánméréssel}meg lehetett oldani,azzal kezdtem.Sok megmaradt modern NATO-s cuccot lehetett bezsúfolni a raktérbe.A rádiót csak be kellett vezetékelni.Rátettem egy távcsövet,egy pisztolyt,illatosítót,pár M16-ost, és máris "életszagúbb" a beltér.A kasztni külső részén két fő átépítés a csörlő és hátra a vonóhorog alá a "pionner tool"(Ezt megint nem tudom,minek hívják}szett.
A kerekek voltak az egyedüli KAKUKKTOJÁS,mivel csak mostanság van lehetőség beszerezni egy műgyanta szettet.De jobb később mint soha.
Ezekután már csak egy sivatagifestés volt hátra,és készen is voltam az M1026-tal.
Sok év távlatából nagyjából ennyire emlékszem az építés részleteivel kapcsolatban.Remélem,tetszett nektek!