Messerschmitt Bf-109 G-10

Messerschmitt Bf-109 G-10

1:48, Revell
Pintér György - Múzeumi krimik .
2008.05.30.
Utolsó módosítás: 2009.05.07.
Zebi
Értékeld a cikket! ?
A cikket csak bejelentkezett felhasználók értékelhetik. Bejelentkezés, regisztráció
Zebi
2008.07.14. 13:46:23
Ezt csak galériának nevezném, az építésről cikket írni igazából se erőm, se időm nem volt. Ez egy teszt is volt, válasz az egysoros dobozbontásokra, de én legalább éles képeket raktam mellé >:->

A makett legnagyobb buktatója a kabintető volt: öntéshibás, torzít, rosszul illeszkedik, ha gonosz akarnék lenni, azt mondanám, hogy a szokásos Revell minőségű. Sajnos ezeken felül én is elkövettem egy hatalmas hibát itt, a festés előtti zsírtalanításnál a kabinba bejutott egy kis mosószer, és ott szépen feloldotta a festéket. Jött a kabintető lefeszegetése, ami csak tovább rontott a helyzeten, itt akartam kb harmadszor a falhoz vágni :-) A kabinfestés kijavítgatása után a tető visszaragasztása, újabb körbetömítése csak fél szívvel készült, olyan is lett :-( Valószínűleg jobban jártam volna, ha egy Hasegawa tetőt használok hozzá. Hasegawa alkatrészeket így is használtam, onnan származik a kerék, kipufogó, és a kabin. Az átalakítások között volt a kipufogó lemezeinek elvékonyítása, a motordekli oldalán a beömlők kifúrása, felül a kis dudorok legyártása, a géppuskák csatornájának kimélyítése és a csővégek legyártása, és alakítottam a futóművek geometriáján is. A festés Montex maszkokkal készült, amit itt próbáltam ki először. Ezek egészen könnyen használhatónak bizonyultak, a jelzések felfestése összességében kevesebb ideig tartott, mintha matricáztam volna.

Nekem nem tetszik a kész makett, elég béna lett, de talán a fényképek jótékonyan eltakarják a fogyatékosságokat ;-)
Szólj hozzá! ?
Megjegyzést csak bejelentkezett felhasználók írhatnak. Bejelentkezés, regisztráció