Pintér György - Múzeumi krimik
Mindig is szerettem volna egy Corsair makettet. Mikor megláttam a polcon, rögtön meg is vettem, és amint hazaértem, nekifogtam az épitésnek.
Az építés
Minden rendben volt, először a kabinnal kezdtem, majd jött a gép teste, majd felkerültek a szárnyak is. Illeszkedési hibákkal nemigen találkoztam, kivétel a kabin alatti részen, ahol a szárny talalkozik a géptesttel. Az is lehet, hogy én hibáztam. Itt inkább "lefaragni" kellett volna a szárnyból, de ezt nem tettem... Tömítő használatát nem vettem itt igénybe, mert az furcsán nézett volna ki. Mivel alul volt a probléma, ezt úgy hagytam... (Késöbb még javitgattam ezen, bár az nincs a fotók között.)
A továbbiakban még sokat javitottam az alkatrészek "összhangján", még kellett tömíteni egy pár helyen, de végül csak be fogom valahogyan fejezni...
A festés
Revell festékeket használtam, a leírás szerint. Mivel még akkor nem volt festőpisztolyom, a festést egy puha lapos ecsettel végeztem. (Ahhoz képest elég jó lett.)
A matricák elég jól megtapadtak, de az átlátszó részeken elég csúnyán látszanak. Mintha levegő szorult volna a fólia és a gép felülete közé. Azért megjegyzem, lehet, hogy én hibáztam.
Következő munkám egy Westland Lynx Mk8-as az Airfix-től, ami már készen van. Most egy Wilga Pzl-re, vagy egy Antonov AN-2-esre vágyom.